Sunday , December 17 2017

इंजीनियरिंग कॉलेजेस पर हुकूमत को रवैय्ये में तबदीली लाने का मश्वरा

तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल में कांग्रेस के डिप्टी लीडर मुहम्मद अली शब्बीर ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो इंजीनियरिंग कॉलेजेस के बारे में अपने रवैय्ये में तबदीली लाए और जारीया तालीमी साल ख़ुशगवार अंदाज़ में दाख़िलों को यक़ीनी बना

तेलंगाना क़ानूनसाज़ कौंसिल में कांग्रेस के डिप्टी लीडर मुहम्मद अली शब्बीर ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो इंजीनियरिंग कॉलेजेस के बारे में अपने रवैय्ये में तबदीली लाए और जारीया तालीमी साल ख़ुशगवार अंदाज़ में दाख़िलों को यक़ीनी बनाए।

मुहम्मद अली शब्बीर ने कहा कि हुकूमत की जानिब से फ़ीस बाज़ अदायगी स्कीम की बरख़ास्तगी के मंसूबा के सबब कई कॉलेजेस का मुस्तक़बिल ख़तरा में पड़ चुका है और हज़ारों तलबा दाख़िलों से महरूम हो सकते हैं।

उन्हों ने कहा कि बेशतर अक़लीयती कॉलेजेस को मुख़्तलिफ़ ख़ामीयों के उनवान पर निशाना बनाने की कोशिश की जा रही है जबकि ये कॉलेजेस गुज़िश्ता 10 ता 15 बरस से बेहतर नताइज के साथ काम कर रहे हैं।

उन्हों ने कहा कि यूनीवर्सिटी की जानिब से कई कॉलिजों का मुआइना किए बगै़र ही उन की मुस्लिमा हैसियत को ख़त्म कर दिया गया जबकि कॉलेजेस के इंतेज़ामीया का दावा है कि उन के पास तमाम तर बुनियादी सहूलतें मौजूद हैं।

उन्हों ने हुकूमत से मांग की कि वो तालीमी फ़ीस के मसअले पर अपने मौक़िफ़ की वज़ाहत करे।

TOPPOPULARRECENT