Monday , January 22 2018

इंजीनीयरिंग कॉलिजस में दाख़िला कौंसलिंग पर तबादला-ए-ख़्याल

हैदराबाद। १२अगस्त (सियासत न्यूज़) रियासत में इंजीनीयरिंग कॉलिजस मैं दाख़िलों के लिए कौंसलिंग का आग़ाज़ तवक़्क़ो है कि 23 अगस्त से होगा। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर औरवज़ीर-ए-आला तालीम दामोदर राज नरसिम्हा ने आज कैंप ऑफ़िस में चीफ़ मिनिस

हैदराबाद। १२अगस्त (सियासत न्यूज़) रियासत में इंजीनीयरिंग कॉलिजस मैं दाख़िलों के लिए कौंसलिंग का आग़ाज़ तवक़्क़ो है कि 23 अगस्त से होगा। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर औरवज़ीर-ए-आला तालीम दामोदर राज नरसिम्हा ने आज कैंप ऑफ़िस में चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी से मुलाक़ात की और इंजीनीयरिंग कॉलिजस की कौंसलिंग और फ़ीस री एमबरसमनट तनाज़ा पर तबादला-ए-ख़्याल किया।

बावसूक़ ज़राए ने बताया कि आला तालीम के ओहदेदारों के साथ हुई इस मुलाक़ात में इंजीनीयरिंग में दाख़िलों की कौंसलिंग 23 अगस्त से शुरू करने का फ़ैसला किया गया है। बी सी तलबा के लिए इंजीनीयरिंग कॉलिजस में फ़ीस री एमबरसमनट के मसला पर पैदा शूदा तनाज़ा के सबब कौंसलिंग की तारीख़ तए करने में ताख़ीर हुई थी। ज़राए ने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर भी इस बात के ख़ाहां हैं किफ़ौरी तौर पर इस तनाज़ा की यकसूई की जाय क्योंकि मुख़्तलिफ़ सयासी जमातों नेपसमांदा तबक़ात की हमदर्दी हासिल करने केलिए उसे सयासी मौज़ू बनादिया है।

माहिरीन की कमेटी और का बीनी ज़ेली कमेटी की सिफ़ारिशात पर भी इस मुलाक़ात में ग़ौर किया गया। ज़राए के मुताबिक़ चीफ़ मिनिस्टर को बताया गया कि इंजीनीयरिंग कॉलिजस कीअक्सरीयत ने तालीमी फ़ीस को 31 हज़ार से बढ़ाकर 35 हज़ार रुपय किए जाने की तजवीज़ को क़बूल कर लिया है, ताहम इस बारे में क़तई फ़ैसला कल कॉलिजस के इंतिज़ामीया से हुकूमत के इजलास में किया जाएगा।

तवक़्क़ो की जा रही है कि कौंसलिंग के बारे में पैर को हुकूमत आलामीया जारी करेगी और इस वक़्त तक फ़ीस री एमबरसमनट मसला पर पैदा शूदा तनाज़ा की यकसूई हो जाएगी।

TOPPOPULARRECENT