Monday , December 18 2017

इंजीनीयरिंग कोर्सेस में दाख़िलों की कौंसलिंग का मसला

इंजीनीयरिंग कोर्सेस में दाख़िलों से मुताल्लिक़ कौंसलिंग के मसले पर तेलंगाना और आंध्र प्रदेश हुकूमतों के दरमयान तनाज़ा दिन बह दिन शिद्दत इख़तियार करता जा रहा है।

इंजीनीयरिंग कोर्सेस में दाख़िलों से मुताल्लिक़ कौंसलिंग के मसले पर तेलंगाना और आंध्र प्रदेश हुकूमतों के दरमयान तनाज़ा दिन बह दिन शिद्दत इख़तियार करता जा रहा है।

आंध्र प्रदेश कौंसल फ़ार हायर एजूकेशन ने 7 ता 23 अगसट एमसेट कौंसलिंग के इनइक़ाद का फ़ैसला किया ताहम तेलंगाना हुकूमत उसे क़बूल करने तैयार नहीं।

वाज़िह रहे के रियासत की तंज़ीम जदीद से मुताल्लिक़ क़ानून में गुंजाइश रखी गई कि दस बरसों तक पेशावराना कोर्सेस में दाख़िलों का मौजूदा तरीका-ए-कार ही बरक़रार रहेगा।

इस के मुताबिक़ कौंसिल फ़ार हायर एजूकेशन ने इंजीनीयरिंग कोर्सेस में दाख़िलों के लिए एमसेट कौंसलिंग की तारीख़ों का एलान किया ताहम तेलंगाना हुकूमत अपने लिए अलाहिदा कौंसलिंग के इनइक़ाद का मंसूबा रखती है।

वज़ीर-ए-ताअलीम तेलंगाना जगदीश रेड्डी ने वाज़िह कर दिया कि कौंसिल फ़ार हायर एजूकेशन की एमसेट कौंसलिंग से तेलंगाना का कोई ताल्लुक़ नहीं है।

उन्होंने तेलंगाना से ताल्लुक़ रखने वाले तलबा से ख़ाहिश की के वो कौंसलिंग में हिस्सा ना लें। कौंसलिंग के मसले पर अगरचे दोनों रियासतें अपने मौक़िफ़ पर अटल हैं और तेलंगाना हुकूमत तलबा को कौंसलिंग में शिरकत से रोक रखी है ताहम तलबा इस बात को लेकर परेशान हैं कि अगर वो कौंसलिंग में शिरकत ना करें और उनकी नशिस्तों को किसी और उम्मीदवार के ज़रीये पुर कर दिया जाये तो फिर उनके तालीमी मुस्तक़बिल का क्या होगा।

क्या तेलंगाना हुकूमत इस बात को यक़ीनी बनाएगी कि उनके लिए ज़ाइद नशिस्तें अलॉट की जाएंगी। इसी दौरान कौंसिल फ़ार हायर एजूकेशन के सदर नशीन वीनू गोपाल रेड्डी ने आज चीफ़ सेक्रेटरी आंध्र प्रदेश आई वाई आर कृष्णा राव‌ से मुलाक़ात की और इस तनाज़ा के बारे में तबादला-ए-ख़्याल किया।

बताया जाता हैके इस मुलाक़ात में कौंसलिंग के इनइक़ाद की हिक्मत-ए-अमली का जायज़ा लिया गया। आंध्र प्रदेश हुकूमत 7 ता 23 अगसट कौंसलिंग के इनइक़ाद के मसले पर क़ायम है ताहम आंध्र प्रदेश हुकूमत के मौक़िफ़ के बाइस कौंसल फ़ार हायर एजूकेशन मसले के ख़ुशगवार हल की ख़ाहां है ताके दोनों रियासतों के तलबा कौंसलिंग में हिस्सा लेकर अपने दाख़िलों को यक़ीनी बना सकीं।

इसी दौरान उस्मानिया यूनीवर्सिटी तलबा जय ए सी की तरफ से कौंसिल फ़ार हायर एजूकेशन के दफ़्तर में एहतेजाजी धरना मुनज़्ज़म किया गया। तलबा ने एमसेट कौंसलिंग की तवारीख़ के एलान की मुख़ालिफ़त की और कौंसिल के सदर नशीन के चैंबर के रूबरू धरना मुनज़्ज़म किया। तलबा ने कौंसलिंग मंसूख़ करने का मुतालिबा किया। बताया जाता हैके ओहदेदारों ने एहतेजाजी तलबा-ए-से कहा कि एमसेट कौंसलिंग की तारीखें सिर्फ़ आंध्र प्रदेश से ताल्लुक़ रखने वाले तलबा-ए-के लिए हैं। तलबा-ए-ने मांग की कि सदर नशीन कौंसिल फ़ार हायर एजूकेशन इस सिलसिले में वज़ाहत करके तेलंगाना तलबा-ए-को मुतमइन करें।

TOPPOPULARRECENT