Thursday , December 14 2017

इंजीनीयरिंग वैब कौंसलिंग का कल से आग़ाज़

प्रोग्राम तबदील, 40हज़ार तलबा के सर्टीफ़िकेटस की तन्क़ीह मुकम्मल

प्रोग्राम तबदील, 40हज़ार तलबा के सर्टीफ़िकेटस की तन्क़ीह मुकम्मल
रियास्ती हुकूमत ने एमसट‌। इंजीनीयरिंग कोर्सेस में दाख़िलों केलिए साबिक़ा(पहले) शैडूल में मामूली नौईयत का रद्दोबदल करने का फ़ैसला किया है। साबिक़ा(पहले) वैब कौंसलिंग शैडूल 30अगसट बरोज़ जुमेरात से होने वाला था। लेकिन अब 31अगस्ट जुमा से करने की हिदायत दी गई है।

इस वैब कौंसलिंग के ज़रीया तलबा को वैब ऑप्शन्स के ज़रीये कॉलिज के इंतिख़ाब(सेलेक्ट‌) कर लेने का मौक़ा फ़राहम किया जाएगा। बावसूक़ सरकारी ज़राए ने ये बात बताई और कहा कि महिज़ इंजीनीयरिंग की तालीमी फ़ीस का ताय्युन ( मुक़र्रर) करने में हुकूमत की जानिब से फ़ैसले में ताख़ीर के बाइस(सबब‌) ही वैब कौंसलिंग शैडूल में मामूली नौईयत का रद्दोबदल(खुसुसी बदलाव‌) करना पड़ रहा है।

बताया जाता है कि वैब ऑप्शन्स की गुंजाइश रखने वाले तलबा अपना पासवर्ड ख़ुद जनरेट कर सकते हैं। इसी दौरान एक और ज़राए के मुताबिक़ बताया जाता है कि एमसट के आलामीया(दुन्या) की इजराई से आज वैब कौंसलिंग की तारीख़ तक भी मुख़्तलिफ़(दूसरी) तबदीलीयां अमल में लाई जाती रही हैं, और अब दाख़िलों के शैडूल के लिए अंजाम दिए जाने वाले अमली इक़दामात के लिए कई दुशवार(मुशकिल्) किन हालात से दो-चार होना पड़ा।

बिलख़सूस रियास्ती हुकूमत की जानिब से तलबा को फ़राहम की जाने वाली फ़ीस के मसला पर हुकूमत का ठोस फ़ैसला ना होने पर तलबा में तशवीश का इज़हार किया जा रहा है।बताया जाता है कि इंजीनीयरिंग वैब कौंसलिंग का आग़ाज़ 31अगस्ट को होगा जो कि 9सितंबर तक जारी रहेगी और 14सितंबर से तलबा को नशिस्तें अलॉट करदी जाएंगी। जबकि9 अगस्ट तक 40हज़ार से ज़्यादा तलबा ने अपने सर्टीफ़िकेटस की तन्क़ीह मुकम्मल कर वाली है।

TOPPOPULARRECENT