इंटरमीडीएट के बाद तुर्की में आली तालीम के मौके , 30 अक्टूबर को कौंसलिंग

इंटरमीडीएट के बाद तुर्की में आली तालीम के मौके , 30 अक्टूबर को कौंसलिंग
हैदराबाद 20 अक्टूबर : ( प्रेस नोट ) : इंटरमीडीएट कामयाब या अब साल अव्वल या साल दोम में ज़ेर-ए-तालीम ऐसे तलबा-ए-जो अपनी पसंद का कोई भी कोर्स बैरूनी ममालिक में हासिल करना चाहते हैं उन के लिए फ़िलहाल तुर्की में आली तालीम के बेहतरीन मौके हासि

हैदराबाद 20 अक्टूबर : ( प्रेस नोट ) : इंटरमीडीएट कामयाब या अब साल अव्वल या साल दोम में ज़ेर-ए-तालीम ऐसे तलबा-ए-जो अपनी पसंद का कोई भी कोर्स बैरूनी ममालिक में हासिल करना चाहते हैं उन के लिए फ़िलहाल तुर्की में आली तालीम के बेहतरीन मौके हासिल हैं ।

मेस्को एजूकेशन ऐंड कैरियर गाईडनस हैदराबाद की जानिब से एक कौंसलिंग सैशन 30 अक्टूबर बरोज़ इतवार मेस्को ग्रेड स्कूल मुलक पेट पर सुबह 11 बजे से रखा जा रहा है ।

जिस में तुर्की से आए हुए नुमाइंदे तलबा-ए-की कौंसलिंग करेंगे । प्रैस नोट में बताया गया कि इंटरमीडीएट कामयाब तलबा-ए-या फिर जो फ़रस्ट अर या सकनड अर में पढ़ रहे हूँ वो कौंसलिंग सैशन में अपने नाम रजिस्टर करवा कर शिरकत कर सकते हैं ।

इस कौंसलिंग सैशन में तलबा-ए-का इंतिख़ाब अमल में आएगा और उन्हें SAT में शिरकत के काबिल बनाने के लिए लॉंग टर्म फ़्री कोचिंग फ़राहम की जाएगी ताकि वो SAT में अच्छा स्कोर करसकें जिस की बुनियाद पर तुर्की की जमिआत में दाख़िला दिया जाता है ।

SAT की बुनियाद पर दाख़िला मिलने की सूरत में तलबा-ए-को स्कालरशिप और स्पांसर शिप मीसको और दीगर मुक़ामी और तुर्की के इदारों से स्पांसर शिप फ़राहम की जाएगी ।

मज़ीद तफ़सीलात 24411907 , 9676402978 पर हासिल की जा सकती हैं ।

Top Stories