Wednesday , January 17 2018

इंटरमीडीय‌ट साल दोम में नारायणा के तलबा का शानदार मुज़ाहरा

हैदराबाद । नारायणा एजूकेशनल इंस्टी टयूशंस के तल्बा ने आज एलान किये गए इंटरमीडियट साल दोम के नताइज में गेरमामूली निशानात हासिल करते हुए तारीख बनाई है ।

हैदराबाद । नारायणा एजूकेशनल इंस्टी टयूशंस के तल्बा ने आज एलान किये गए इंटरमीडियट साल दोम के नताइज में गेरमामूली निशानात हासिल करते हुए तारीख बनाई है ।

एम पी सी एस्ट्रियम में पी जगदीश कुमार ने 1000 के मिन्जुम्ला 988 निशानात हासिल किए । जब कि आर जहानवी 987 , बी संध्या सुरेशा , बी सुनीता लक्ष्मी और बी श्याम प्रशाद ने 986 निशानात हासिल किए ।

एम कृष्णा प्रशाद और पी शेवानी ने 985 निशानात हासिल किए । बी पी सी में बी नहकेता ने 984 निशानात हासिल किए जब कि वी मुद्दोलय का , बी तेजासोनी , वि अनूराधा और ए मोनीका ने 982 निशानात हासिल किए । जी साई मेघना ने 981 , पी लालसा , सी एच सुष्मीता और वि वशरोथ रेड्डी ने फी कस 980 निशानात हासिल किए ।

एम ई सी में आर अनौशा ने 970 निशानात हासिल किए । इन आला निशानात को हासिल करने के इलावा नारायणा के 86.04 फीसद तलबा ने ए और बी ग्रेड्स हासिल किए ।

रियासत भर में नारायणा के तलबा की कामयाबी का फीसद 89 है । डाक्टर पी नारायणा चेरमेय‌न नारायणा एज्युकेशनल इंस्टी टयूशंस के मुताबिक़ इस इदारा की शानदार तालीमी मंसूबा बंदी और नारायना के तदरीसी स्टाफ़ की काविशों के बाइस इस तरह के शानदार नताइज का हुसूल मुम्किन हो पाया है ।

उन्हों ने कहा कि हम तालीमी दुनिया तग़य्युर पज़ीर रुज्हानात के मुताबिक़ हर साल ख़ुद को और हमारे प्रोग्राम्स को अपडेट करते हैं । इंटरमीडीय‌ट साल दोम के नताइज हमारी शानदार और बहतरीन तालीमी मंसूबा बंदी के मज़हर हैं ।

इस कामयाबी पर हम तलबा , औलिया-ए-तलबा को मुबारकबाद पेश करते हैं और हमारे तदरीसी स्टाफ़ से इज्हार-ए-तशक्कुर करते हैं ।

TOPPOPULARRECENT