Thursday , December 14 2017

इंटरमेडियट इम्तेहानात,अंग्रेज़ी हिस्सा 1 का पुरअमन इनइक़ाद

इंटरमीडियट इम्तेहानात 2012 के तहत आज अंग्रेज़ी हिस्सा I का इनइक़ाद मुनाक़िद हुआ जिस में 9 लाख 57 हज़ार 388 आम और एक लाख छः हज़ार पाँच वोकेशॅनल उम्मीदवारों ने रजिस्ट्रेशन किया था जिन के मिनजुमला 74 हज़ार 591 यानी 7.01 फीसद गैरहाज़िर रहे । मुख़

इंटरमीडियट इम्तेहानात 2012 के तहत आज अंग्रेज़ी हिस्सा I का इनइक़ाद मुनाक़िद हुआ जिस में 9 लाख 57 हज़ार 388 आम और एक लाख छः हज़ार पाँच वोकेशॅनल उम्मीदवारों ने रजिस्ट्रेशन किया था जिन के मिनजुमला 74 हज़ार 591 यानी 7.01 फीसद गैरहाज़िर रहे । मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर नक़ल नवीसी और तलबीस शख़्सी के 33 वाक़ियात का पता चला ।

सैक्रेटरी बोर्ड आफ़ इंटरमीडियट के प्रेस नोट के मुताबिक़ अज़ला रंगा रेड्डी , महबूबनगर , नलगनडा और मेदक को मुबस्सरीन रवाना किए गए थे । तमाम मुक़ामात पर इम्तेहानात का पुरअमन इनइक़ाद अमल में आया। कहीं से भी किसी नाख़ुशगवार वाक़िया की इत्तिला नहीं मिली । अंग्रेज़ी के पर्चा दोम में क़दीम और जदीद पर्चा सवालात दीए जाएंगे ।

तमाम इलाक़ाई इन्सपैकशनस ऑफीसरस को हिदायत की गई है कि वो चीफ सुपरनटेनडनटस से शख़्सी तौर पर रब्त करें और कहा गया है कि उम्मीदवारों को सहीह पर्चे फ़राहम किए जाएं।

TOPPOPULARRECENT