Monday , December 18 2017

इंटर इमतेहानात तनाज़ा हल करने की ख़ाहिश

वज़ीर फ़रोग़ इंसानी वसाइल रियासत आंध्र प्रदेश मिस्टर जी श्रीनिवास राव‌ ने राज भवन पहुंच कर गवर्नर तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश ई एस एल नरसिम्हन से मुलाक़ात की और इंटरमीडीयएट इमतेहानात के इनइक़ाद से मुताल्लिक़ मसले पर तफ़सीली तबादला-ए-ख़

वज़ीर फ़रोग़ इंसानी वसाइल रियासत आंध्र प्रदेश मिस्टर जी श्रीनिवास राव‌ ने राज भवन पहुंच कर गवर्नर तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश ई एस एल नरसिम्हन से मुलाक़ात की और इंटरमीडीयएट इमतेहानात के इनइक़ाद से मुताल्लिक़ मसले पर तफ़सीली तबादला-ए-ख़्याल क्या।

बताया जाता हैके जी श्रीनिवास राव‌ ने तेलंगाना हुकूमत की तरफ से इंटरमीडीएट इमतेहानात के इनइक़ाद के मुआमले में तआवुन हासिल ना होने की शिकायत की।

बताया गया कि तेलंगाना हुकूमत गवर्नर की हिदायात को भी नजरअंदाज़ कर रही है। ज़राए के मुताबिक़ तेलंगाना और आंध्र प्रदेश में मुत्तहदा तौर पर इंटरमीडीएट इमतेहानात मुनाक़िद करने के लिए हुकूमत आंध्र प्रदेश इब्तिदा-ए-ही से तेलंगाना हुकूमत से अपील कर रही है। इस मसले पर कई मर्तबा बातचीत भी की गई। लेकिन कामयाब-ओ-कारआमद नहीं होसकी।

हुकूमत तेलंगाना इंटरमीडीएट के इमतेहानात रियासत तेलंगाना में अलाहिदा मुनाक़िद करना चाहती है और इस सिलसिले में ख़ुद वज़ीर-ए-ताअलीम रियासत तेलंगाना और ओहदेदारान महिकमा तालीमात हुकूमत तेलंगाना वाज़िह तौर पर एलान भी करचुके हैं कि वो आंध्र प्रदेश हुकूमत के इमतेहानी शैडूल के साथ इंटरमीडीएट इमतेहानात हरगिज़ मुनाक़िद नहीं करेंगे।

बल्कि तेलंगाना रियासत में अलाहिदा शैडूल के साथ इंटरमीडीएट इमतेहानात मुनाक़िद करने के लिए बाक़ायदा अलाहिदा इमतेहानी तवारीख़ का भी एलान किया जा चुका है।

मुत्तहदा तौर पर इंटरमीडीएट इमतेहानात मुनाक़िद होने के इमकानात मौहूम होजाने के बाइस वज़ीर फ़रोग़ इंसानी वसाइल आंध्र प्रदेश ने गवर्नर तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश ई एस एल नरसिम्हन से मुलाक़ात की।

ई एस एल नरसिम्हन ने ख़ुसूसी तवज्जा देने और आजलाना यकसूई के लिए इक़दामात करने का वज़ीर फ़रोग़ इंसानी वसाइल जी श्रीनिवास राव को यकीन दिया।

TOPPOPULARRECENT