Tuesday , April 24 2018

इंडियन मुजाहिदीन का मुश्तबा दहश्तगर्द गिरफ़्तार

इंडियन मुजाहिदीन के एक मुश्तबा दहश्तगर्द और मफ़रूर सरग़ना यासीन बटकर के क़रीबी साथी को शुमाल मशरिक़ी दिल्ली में पुलिस ने एक किलो वज़नी धमाका ख़ेज़ मवाद और एक डेटोनेटर के साथ गिरफ़्तार कर लिया । एक सीनीयर पुलिस ओहदेदार ने कहा है कि अ

इंडियन मुजाहिदीन के एक मुश्तबा दहश्तगर्द और मफ़रूर सरग़ना यासीन बटकर के क़रीबी साथी को शुमाल मशरिक़ी दिल्ली में पुलिस ने एक किलो वज़नी धमाका ख़ेज़ मवाद और एक डेटोनेटर के साथ गिरफ़्तार कर लिया । एक सीनीयर पुलिस ओहदेदार ने कहा है कि असद उल्लाह रहमान उर्फ़ दिलकश 20 साला को करावाल नगर इलाक़ा में खु़फ़ीया इत्तेलाआत की बुनियाद पर गिरफ़्तार किया गया ।

दिलकश का ताल्लुक़ बिहार के इलाक़ा दरभंगा से है । जो मग़रिबी दिल्ली के नन्दलोई इलाक़ा में इंडियन मुजाहिदीन की तरफ़ से चलाए जाने वाली अस्लाह की एक फ़ैक्ट्री से गुज़श्ता साल नवंबर में उस वक़्त फ़रार हो गया था जब पुलिस ने वहां धावा करते हुए मुतअद्दिद दहश्तगर्दों को गिरफ़्तार कर लिया था ।

पुलिस ओहदेदार ने कहा कि दिलकश ने कहा है कि इसने चन्दू नगर में हाल ही में एक घर किराया पर लिया था जहां से तहक़ीक़ात अफ्सरों ने एक किलो धमाका ख़ेज़ मवाद और एक डेटोनेटर के इलावा एक टाइमर और एक मोबाईल फ़ोन ज़ब्त किया है ।

TOPPOPULARRECENT