Sunday , December 17 2017

इंडियन मुजाहिदीन के दो मुश्तबा दहश्तगर्द गिरफ़्तार

मज़ीद दो मुश्तबा दहश्तगर्दों के आज महाराष्ट्रा के ज़िला बुलढाणा में उनके खु़फ़ीया ठिकाने से हिरासत में लिया गया, जबकि एक रोज़ क़ब्ल रियास्ती ए टी एस ने 2008 अहमदाबाद धमाकों में मतलूब एक शख़्स को औरंगाबाद में पेश आए एक एनकाउंटर में इसक

मज़ीद दो मुश्तबा दहश्तगर्दों के आज महाराष्ट्रा के ज़िला बुलढाणा में उनके खु़फ़ीया ठिकाने से हिरासत में लिया गया, जबकि एक रोज़ क़ब्ल रियास्ती ए टी एस ने 2008 अहमदाबाद धमाकों में मतलूब एक शख़्स को औरंगाबाद में पेश आए एक एनकाउंटर में इसके मुआविन को गोली मार देने के बाद पकड़ लिया था।

पुलिस ने कहा कि अक़ील ख़ीलजी (25) और मुहम्मद जाफ़र हुसैन क़ुरैशी (22) जो ममनूआ तंज़ीम सिमी के साबिक़ अरकान हैं, इन्हें ए टी एस ने वस्ती महाराष्ट्रा के बोलढाना में मौज़ा पिंपल गांव में वाक़्य उनके किराया के मकान से दबोच लिया।

पुलिस ने कहा कि एक 7.65 एम एम पिस्तौल, 5 कारआमद कारतूस, मध्य प्रदेश में अक़ील के दो बैंक एकाउंट्स से मुताल्लिक़ा दस्तावेज़ात और चंद दीगर दस्तावेज़ात भी उन के क़ब्ज़ा से बरामद किए गए। अक़ील खांडवा की सिमी यूनिट का सरबराह हुआ करता था। पुलिस के मुताबिक़ ये दोनों को क़ानून इंसेदाद गै़रक़ानूनी सरगर्मीयां के तहत पकड़ा गया है।

TOPPOPULARRECENT