Friday , December 15 2017

इंडियन मुजाहिदीन पर शुबा धमाके में अमोनियम नाइट्रेट का इस्तिमाल

नई दिल्ली, 18 अप्रैल: ममनूआ दहशतगर्द तंज़ीम इंडियन मुजाहिदीन जो मुल्क के मुख़्तलिफ़ हिस्सों में बम धमाकों की ज़िम्मेदार रही है, बैंगलूर धमाकों में भी मुलव्विस हो सकती है। सरकारी ज़राए ने आज ये बात बताई। उन्होंने कहा कि पहली इत्तेला क

नई दिल्ली, 18 अप्रैल: ममनूआ दहशतगर्द तंज़ीम इंडियन मुजाहिदीन जो मुल्क के मुख़्तलिफ़ हिस्सों में बम धमाकों की ज़िम्मेदार रही है, बैंगलूर धमाकों में भी मुलव्विस हो सकती है। सरकारी ज़राए ने आज ये बात बताई। उन्होंने कहा कि पहली इत्तेला के मुताबिक़ कर्नाटक में हुक्मराँ बी जे पी के दफ़्तर के क़रीब आई ई डी धमाको माद्दा नसब किया गया था। माज़ी में भी इंडियन मुजाहिदीन ने कई बम धमाकों में अमोनियम नाइट्रेट का इस्तिमाल किया है।

ज़राए के मुताबिक़ किसी भी ग्रुप की फ़ौरी तौर पर निशानदेही नहीं की जा सकती, लेकिन शक की सूंई इंडियन मुजाहिदीन पर ही घूम रही है। ये धमाका बैंगलूर के चिन्नास्वामी स्टेडियम में हुए धमाके के 3 साल बाद‌ हुआ है, और ये कार्रवाई इंडियन मुजाहिदीन की कारस्तानी होने का शक‌ है। ज़राए ने बताया कि ये यक़ीनन दहशतगर्द हमला था, लेकिन शहर बैंगलूर इस लिहाज़ से ख़ुशकिसमत रहा कि एक बड़ा हादिसा टल गया।

कल तक भी बी जे पी दफ़्तर के बाहर अवाम का हुजूम मौजूद था, क्योंकि यहां बी जे पी के इंतिख़ाबी टिकेट की तक़सीम अमल में लाई जा रही थी। इस के अलावा क़रीबी मंदिर में कल नवरात्री के सिलसिले में काफ़ी तादाद में भगत जमा थे।

TOPPOPULARRECENT