Wednesday , September 19 2018

इंडोनेशिया में सैलाब से 13 अफ़राद हलाक, 2 लापता

मुसलसल कई दिन से जारी मूसलाधार बारिश के नतीजे में इंडोनेशिया के जज़ीरा सुलावेसी में सैलाब आ गया और ज़मीन खिसकने के वाक़ियात पेश आए जिन से कम अज़ कम 13 अफ़राद हलाक हो गए और लाखों अफ़राद महफ़ूज़ मुक़ाम की तलाश में अपनी क़ियामगाहों से फ़रार हो

मुसलसल कई दिन से जारी मूसलाधार बारिश के नतीजे में इंडोनेशिया के जज़ीरा सुलावेसी में सैलाब आ गया और ज़मीन खिसकने के वाक़ियात पेश आए जिन से कम अज़ कम 13 अफ़राद हलाक हो गए और लाखों अफ़राद महफ़ूज़ मुक़ाम की तलाश में अपनी क़ियामगाहों से फ़रार होने पर मजबूर हो गए।

आफ़ाते समावी से निमटने वाले एक ओहदेदार ने कहा कि मुक़ामी शहरी सुलावेसी सूबा के ज़िला सनगीहे मलबा अपने हाथों से खोद रहे हैं। फाओड़े भी इस्तेमाल किए जा रहे हैं ताहाल कीचड़ से 2 नाशें बरामद हो चुकी हैं।

दीगर 11 कल सतह आब में इज़ाफ़ा की वजह से हलाक हो गए थे। क़ौमी ऑफ़त समावी इंतेज़ामीया महकमा के तर्जुमान ने कहा कि एक हज़ार से ज़्यादा मकान ज़ेरे आब आ चुके हैं क्योंकि सूबा के पाँच अज़ला में दरियाओं की सतह आब में इज़ाफ़ा हो चुका है।

तक़रीबन 40 हज़ार अफ़राद फ़रार होकर आरज़ी पनाहगाहों में मुंतक़िल हो चुके हैं। बचाव कारकुन आज भी दो देहातियों की तलाश में मसरूफ़ रहे जो सैलाब में लापता हो चुके हैं। एक ही शहर में तक़रीबन 17 हज़ार जज़ीरे मुतास्सिर हैं। जिन में 24 करोड़ अफ़राद मुक़ीम हैं।

TOPPOPULARRECENT