Tuesday , December 12 2017

इंडो ब्रिटिश फाउंडेशन की समाजी व तालीमी ख़िदमात की हुकूमत बर्तानिया मोतरिफ़

हैदराबाद 14 फरवरी फरवरी : ( सियासत न्यूज़ ) : इंडो ब्रिटिश फाउंडेशन ने इदारा सियासत के इश्तिराक से ज़हीन तलबा-ए-तालिबात में स्कालर शिपस की अदाएगी का सिलसिला गुज़श्ता बारह साल से जारी रखा है । सदर नशीन इंडो ब्रिटिश फाउंडेशन डाक्टर एम

हैदराबाद 14 फरवरी फरवरी : ( सियासत न्यूज़ ) : इंडो ब्रिटिश फाउंडेशन ने इदारा सियासत के इश्तिराक से ज़हीन तलबा-ए-तालिबात में स्कालर शिपस की अदाएगी का सिलसिला गुज़श्ता बारह साल से जारी रखा है । सदर नशीन इंडो ब्रिटिश फाउंडेशन डाक्टर एम एफ अली ख़ां ने वाज़ेह किया है कि फाउंडेशन की ख़िदमात की हुकूमत बर्तानिया भी मोतरिफ़ है और बर्तानिया के वज़ीर सेहत पाल बरासटो लंदन में मुनाक़िद होने वाले प्रोग्राम्स में शिरकत किया करते हैं ।

उन्हों ने बताया कि फाउंडेशन की जानिब से समाजी-ओ-तालीमी मैदान में नुमायां काम अंजाम दीए जा रहे हैं । बर्तानिया की यूनीवर्सिटीज़ और यहां तालीमी सहूलयात से हिंदूस्तानी तलबा-ए-को वाक़िफ़ किराया जाता है । डाक्टर एमएफ अली ख़ां ने ये भी वाज़ेह किया है कि फाउंडेशन उन के ज़ाती सर्फ़ा और अज़ीज़-ओ-अका़रिब के तआवुन से चलाया जा रहा है । उसे किसी भी हुकूमत यह वज़ीर की जानिब से कोई मालीत आवुन हासिल नहीं होता । वो सिर्फ़ हमारे फ़लाही कामों से मुतास्सिर हैं और उसेपसंदीदगी की नज़र से देखा जाता है ।।

TOPPOPULARRECENT