Thursday , December 14 2017

इंतिख़ाबात में शिकस्त, चीफ़ मिनिस्टर के ग़लत फ़ैसले ज़िम्मेदार

कांग्रेस के सीनीयर राव(सदस्य) असेंबली-ओ-साबिक़ रियास्ती वज़ीर डाक्टर शंकर राव ने ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव)में पार्टी की शिकस्त के लिए चीफ़ मिनिस्टर के ग़लत फ़ैसलों को ज़िम्मेदार क़रार दिया। आज यहां मीडीया से बातचीत करते हुए डाक्टर शंकर राव ने कहा कि कांग्रेस पार्टी की शिकस्त के लिए ख़ुद चीफ़ मिनिस्टर ज़िम्मेदार हैं, इस को दीगर वजूहात से जोड़ना इंतिहाई शर्मनाक है।

चीफ़ मिनिस्टर के आबाई ज़िला चित्तूर के असेंबली हलक़ा तिरूपति में शिकस्त से दो-चार होने वाले कांग्रेस उम्मीदवार ने अपनी शिकस्त पर अशकबार होते हुए पार्टी क़ाइदीन से तआवुन(मदद) ना मिलने की शिकायत की है, जिस की चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी को अख़लाक़ी ज़िम्मेदारी क़बूल करने की ज़रूरत है। चीफ़ मिनिस्टर पार्टी और हुकूमत की ज़िम्मेदारी क़बूल करने और सही फ़ैसले करने में नाकाम हुए हैं, जिस की वजह से पार्टी को शिकस्त से दो-चार होना पड़ा।

हुकूमत पर चीफ़ मिनिस्टर का कंट्रोल नहीं है और ना ही वो बदउनवानीयों(भ्रष्टाचार) का ख़ातमा करने के लिए तैय्यार हैं। उन्हों ने कहा कि सोनीया गांधी से मुतास्सिर होकर वो रियासत में बदउनवानीयों(भ्रष्टाचार) के ख़िलाफ़ तहरीक चला रहे थे, जिस पर उन्हें काबीना से बरतरफ़ करदिया गया।

सुप्रीम कोर्ट से जिन वुज़रा(मंत्री) को नोटिस वसूल हुई है, इन वुज़रा(मंत्री) को पार्टी और हुकूमत की नेकनामी मुतास्सिर होने से कब्ल मुस्ताफ़ी होजाना चाहीए और पार्टी हाईकमान को चाहीए कि इन वुज़रा(मंत्री) से इस्तीफ़ा तलब करले। डाक्टर शंकर राव ने कहा कि ज़िमनी इंतिख़ाबात (उप चुनाव)के नताइज से कांग्रेस हाईकमान नाराज़ है,

ए आई सी सी तर्जुमान मनीष तीवारी का ब्यान इस बात का सबूत है। चीफ़ मिनिस्टर को मालूम है कि उन्हें बहुत जल्द हटा दिया जाएगा, इसी लिए उन्हों ने सेकरीटरीयट में तमाम मह्कमाजात के आला ओहदा दारों को अंदरून एक हफ़्ता तमाम फाइलें क्लीयर करने की हिदायत दी है।

TOPPOPULARRECENT