Friday , December 15 2017

इंतिख़ाबी इस्लाहात पर इत्तिफ़ाक़ राय ज़रूरी: जे पी

हैदराबाद । ०४ अप्रैल :लोक सत्ता पार्टी ने इंतिख़ाबी निज़ाम में इस्लाहात लाने सी पी आई जनरल सैक्रेटरी मिस्टर ऐस सुधाकर रेड्डी की तजावीज़ का ख़ैर मुक़द्दम किया है । अपने एक ब्यान में लोक सत्ता के रियास्ती सदर डाक्टर जुए प्रकाश नार

हैदराबाद । ०४ अप्रैल :लोक सत्ता पार्टी ने इंतिख़ाबी निज़ाम में इस्लाहात लाने सी पी आई जनरल सैक्रेटरी मिस्टर ऐस सुधाकर रेड्डी की तजावीज़ का ख़ैर मुक़द्दम किया है । अपने एक ब्यान में लोक सत्ता के रियास्ती सदर डाक्टर जुए प्रकाश नारायण ने कहा कि इंतिख़ाबात किसी रुकावट के बगै़र रास्त हिस्सा लेने के निज़ाम की वजह से वोट ख़रीदने के रुजहान को फ़रोग़ हासिल हुआ है और पैसा की ताक़त का इस्तिमाल किया जा रहा है ताकि इंतिख़ाबात में ज़्यादा से ज़्यादा नशिस्तें हासिल की जाएं ।

इस तरीका-ए-कार के नतीजा में कुरप्शन को उरूज हासिल हुआ है और काला धन बढ़ता जा रहा है । इस सूरत-ए-हाल में बेहतर और पाक साफ़ किरदार के हामिल अफ़राद इक़दार और उसूलों पर मबनी सियासत में कोई सरगर्म रोल अदा नहीं कर पार है हैं । ये सूरत-ए-हाल सारे हिंदूस्तान में है ।

डाक्टर नारायण ने कहा कि बदउनवानीयों को दूर करने इंतिख़ाबी इस्लाहात का अमल सयासी इत्तिफ़ाक़ राय के ज़रीये आगे बढ़ाया जाना चाहीए ।

TOPPOPULARRECENT