Tuesday , December 12 2017

इंतिख़ाबी धांदलियों के ख़िलाफ़ पाकिस्तानी में 11 मई को एहतेजाज

तारीख़ी आम इंतिख़ाबात के पूरे एक साल बाद पाकिस्तानी अपोज़ीशन पार्टीयों की अक्सरीयत ने जिन में पाकिस्तान पीपुल्ज़ पार्टी शामिल नहीं है, एक ज़बरदस्त एहतेजाजी जुलूस 11 मई को नवाज़ शरीफ़ हुकूमत के ख़िलाफ़ मुबैयना इंतिख़ाबी धांदलियों और बद

तारीख़ी आम इंतिख़ाबात के पूरे एक साल बाद पाकिस्तानी अपोज़ीशन पार्टीयों की अक्सरीयत ने जिन में पाकिस्तान पीपुल्ज़ पार्टी शामिल नहीं है, एक ज़बरदस्त एहतेजाजी जुलूस 11 मई को नवाज़ शरीफ़ हुकूमत के ख़िलाफ़ मुबैयना इंतिख़ाबी धांदलियों और बदउनवानीयों के ख़िलाफ़ निकालने का फ़ैसला किया है।

इमरान ख़ान की पाकिस्तान तहरीके इंसाफ़, परवेज़ मुशर्रफ़ की ऑल पाकिस्तान मुस्लिम लीग और कैनेडा में मुक़ीम मज़हबी रहनुमा ताहिरुल क़ादरी की पाकिस्तान अवामी तहरीक गुज़िश्ता साल इंतिख़ाबात में मुबैयना धांदलियों के ख़िलाफ़ ज़बरदस्त एहतेजाज करेंगी जिन के नतीजा में पाकिस्तान मुस्लिम लीग नवाज़ शरीफ़ बरसरे इक़्तेदार आई है, ताहम बरसरे इक़्तेदार पार्टी का एहसास है कि ऐसे एहतेजाज से सिर्फ़ मुल्क में प्रवान चढ़ने वाली जम्हूरीयत मुतास्सिर होगी।

एहतेजाजी मुहिम सिविल – फ़ौजी ताल्लुक़ात में बेचैनी और ताक़तवर सियान्ती इंतेज़ामीया और ज्यो टी वी के दरमयान जंग से शुरू हुई है। ये पाकिस्तान का सफ़े अव्वल का ज़राए इबलाग़ ग्रुप है। इस के नामवर एंकर हामिद मीर पर क़ातिलाना हमला के बाद एहतेजाज का आग़ाज़ हुआ।

TOPPOPULARRECENT