Saturday , December 16 2017

इंतिख़ाबी नताइज, कांग्रेस से अवाम की बेज़ारगी का सबूत

बी जे पी के रियास्ती सदर मिस्टर जी किशन रेड्डी ने कहा कि पाँच रियास्तों के इंतिख़ाबी नताइज मुल्क में कांग्रेस से अवाम की बेज़ारगी का सबूत है, जिस का असर महबूब नगर के ज़िमनी इंतिख़ाबात में भी देखने को मिलेगा। सहाफ़ीयों से बातचीत क

बी जे पी के रियास्ती सदर मिस्टर जी किशन रेड्डी ने कहा कि पाँच रियास्तों के इंतिख़ाबी नताइज मुल्क में कांग्रेस से अवाम की बेज़ारगी का सबूत है, जिस का असर महबूब नगर के ज़िमनी इंतिख़ाबात में भी देखने को मिलेगा। सहाफ़ीयों से बातचीत करते हुए मिस्टर रेड्डी ने कहा कि बद उनवानीयों में मुलव्विस कांग्रेस से अवाम बदज़न हो गए हैं।

मुस्तक़बिल में वज़ारत अज़मी उम्मीदवार के तौर पर पेश किए जाने वाले राहुल गांधी को भी अवाम ने मुस्तर्द करदिया। सब से बड़ा अलमीया ये है कि उत्तरप्रदेश के जिन हलक़ा जात लोक सभा की सोनीया गांधी और राहुल गांधी नुमाइंदगी करते हैं, वहां अवाम ने असेंबली हलक़ा जात से कांग्रेस उम्मीदवारों को हराकर गांधी ख़ानदान के असर-ओ-रसूख़ ख़तम करदिया है। बी जे पी ने गोवा रियासत कांग्रेस से चीन ली है।

पंजाब में अकाली दल और बी जे पी इत्तिहाद ने दुबारा इक़तिदार हासिल करलिया। इसी तरह उत्तराखंड में भी बी जे पी का इक़तिदार बरक़रार रहने की उम्मीद है। मिनी पर में भी बी जे पी ने खाता खोल लिया है। उन्हों ने कहा कहियो पी में बी जे पी का मोज़ाहिरा तवक़्क़ो के मुताबिक़ नहीं रहा। नताइज से ये अंदाज़ा लगाया जा सकता है कि बी जे पी अवामी एतिमाद हासिल कर रही है,

जबकि कांग्रेस इस से महरूम हो रही है। 2014ए- इंतिख़ाबात में बी जे पी मर्कज़ और रियासत में बेहतर मोज़ाहिरा करेगी और अलहदा तेलंगाना तशकील देने में अहम रोल अदा करेगी। पाँच रियास्तों के नताइज का असरज़िमनी इंतिख़ाबात में भी देखने को मिलेगा। उन्हों ने कहा कि असेंबली हलक़ा महबूब नगर से बी जे पी का उम्मीदवार कामयाबी हासिल करेगा।

TOPPOPULARRECENT