Monday , December 18 2017

इंतेख़ाबात के बाद मोदी हुकूमत की ताईद से मायावती का इनकार

बी एस पी की सरबराह मायावती ने आज बी जे पी ज़ेरे क़ियादत एनडीए हुकूमत की अगर वो लोक सभा इंतेख़ाबात के बाद बरसरे इक़्तेदार आजाए किसी भी किस्म की ताईद करने से इनकार कर दिया। उन्होंने कहा कि बी जे पी को एहसास भी नहीं है कि उसकी हुकूमत क़ायम

बी एस पी की सरबराह मायावती ने आज बी जे पी ज़ेरे क़ियादत एनडीए हुकूमत की अगर वो लोक सभा इंतेख़ाबात के बाद बरसरे इक़्तेदार आजाए किसी भी किस्म की ताईद करने से इनकार कर दिया। उन्होंने कहा कि बी जे पी को एहसास भी नहीं है कि उसकी हुकूमत क़ायम नहीं होसकती अगर मोदी की लहर ना हो जैसा कि ज़राए इबलाग़ का दावा है।

नरेंद्र मोदी अपने हालिया इंटरव्यू में दावा करचुके हैं कि उन्हें अन्ना डी एम के क़ाइद जय ललीता टी एमसी की क़ाइद ममता बनर्जी और बी एस पी की क़ौमी सदर मायावती की ताईद हासिल होजाएगी लेकिन मायावती ने वाज़िह कर दिया कि किसी भी क़ीमत पर एन डी ए हुकूमत की ताईद नहीं करेंगी।

जब इंतेख़ाबात का आग़ाज़ हुआ तो मोदी दावा कररहे थे कि उन्हें किसी भी पार्टी की ताईद की ज़रूरत नहीं है कोई भी पार्टी ताईद हासिल करने की उस वक़्त तक बात नहीं करती जब तक कि उसे अपनी कामयाबी का यक़ीन ना हो। मोदी का इंटरव्यू अक़िलीयती तबक़े के ज़हन में उलझन पैदा करने की साज़िश है जो बी एस पी की ताईद कररहा है।

बी जे पी पर गंदी चालें चलने का इल्ज़ाम आइद करते हुए मायावती ने कहा कि बी जे पी ने हमेशा बी एस पी की तहरीक को नुक़्सान पहुंचाने की कोशिश की है। 12मई को आख़िरी मरहले के इंतेख़ाबात में यू पी की 18लोक सभा नशिस्तों केलिए राय दही मुक़र्रर है।

TOPPOPULARRECENT