Saturday , December 16 2017

इंदिरानी मुख़‌र्जी डेंगू से मुतास्सिर

मुंबई: हस्सास शीना बोरा क़तल मुक़द्दमे में कलीदी मुल्ज़िमा इंदिरानी मुख़‌र्जी के डेंगू से मुतास्सिर होने का शुबा है। बाईसोला वीमेंस जेल के हुक्काम ने आज मेट्रो पोलीटन मजिस्ट्रेट कोर्ट को ये बात बताई। जेल के एक ओहदेदार ने कहा कि हमने अदालत को मतला किया है कि इंदिरानी मुख़‌र्जी डेंगू से मुश्तबा तौर पर मुतास्सिर है और इस के ख़ून में प्लेटलेट की सतह 65 हज़ार तक चली गई है।

उन्होंने मज़ीद कहा कि जय जय हॉस्पिटल के डॉक्टर्स जेल में इंदिरानी का ईलाज कर रहे हैं और अगर ज़रूरत लाहक़ हो तो उसे हॉस्पिटल में शरीक भी किया जा सकता है। जेल ऑफीसर की रिपोर्ट आज मजिस्ट्रेट आर वी पडूँ को इस वक़्त पेश की गई जब अदालत ने कल जेल हुक्काम को हिदायत दी थी कि वो इंदिरानी को पेश करें।

सी बी आई की दरख़ास्त पर अदालत ने ये हिदायत जारी की क्यों कि वो उसकी आवाज़ के नमूने की जांच करने की ख़ाहां थी। मुक़ामी अदालत ने 19 अक्टूबर को मुख़‌र्जी की तहवील में तौसीअ की थी। इस के साथ साथ उसके शौहर संजीव खन्ना और ड्राईवर शिया मोर राय की तहवील में भी 31 अक्टूबर तक तौसीअ की गई थी।

इन तीनों की गिरफ़्तारी और तवील तरीन तफ़तीश के बाद 7 सितंबर को अदालत ने इंदिरानी और राय को 21 सितंबर तक अदालती तहवील में दिया था। इस में बादअज़ां 5 अक्टूबर और फिर 19 अक्टूबर तक तौसीअ की गई। 8 सितंबर को खन्ना को भी अदालती तहवील में दे दिया गया।

इंदिरानी मुख़र्जी, संजीव खन्ना और शिया मोर राय को 24 साला शीना के क़तल और इस की नाश अप्रैल 2012 में राय गढ़ के जंगल में तलफ़ करने के इल्ज़ाम पर गिरफ़्तार किया गया है।

TOPPOPULARRECENT