Sunday , December 17 2017

इंदिराम्माँतामीर मकना में बदउनवानी की तहक़ीक़ात

इंदिराम्माँ मकानात की तामीरात में हुईं बदउनवानीयों पर मंडल लिंगमपेट के बोलकमपेट में CBCID , DSP चीनया ने तहक़ीक़ात कीं। साल 2006 ता 2010 किए गए मकानात की तामीरात में की गई बदउनवानीयों पर मौसूल हुई शिकायतों पर रियासती हुकूमत ने CBCID की तहक़ीक़

इंदिराम्माँ मकानात की तामीरात में हुईं बदउनवानीयों पर मंडल लिंगमपेट के बोलकमपेट में CBCID , DSP चीनया ने तहक़ीक़ात कीं। साल 2006 ता 2010 किए गए मकानात की तामीरात में की गई बदउनवानीयों पर मौसूल हुई शिकायतों पर रियासती हुकूमत ने CBCID की तहक़ीक़ात के अहकाम दिए थे।

इस लिए बोलकमपेट में 77 मकानात की तामीरात में बदउनवानी होने का इन्किशाफ़ होने से ओहदेदार तहक़ीक़ात कररहे हैं। किस किस ओहदेदार के वक़्त कौन कौन मकानात मंज़ूर करवाए और कौन कौन मकान ना तामीर करते हुए बिलों की तहक़ीक़ात में लगी है। ग़ैर मुस्तहिक़ को मकान मंज़ूर किया गया इस में ज़िम्मेदार ओहदेदारों के ख़िलाफ़ कार्रवाई करने और अवामी नुमाइंदों के ख़िलाफ़ कार्रवाई करने CBCID तैय्यारीयां करहि है। आला ओहदेदारों को CBCID के हवाले करेगी। इस मौके पर CBCID एस आई नागेंद्र ने अमला में पाशाह , आरिफ़ , मुक़ामी ए एस आई कुमार राजा मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT