Thursday , December 14 2017

इंदिरा गांधी इंटरनैशनल एयर पोर्ट पर मुहीब आतिशज़दगी

नई दिल्ली ०६ जनवरी: (पी टी आई) इंदिरा गांधी इंटरनैशनल एयरपोर्ट के कार्गो टर्मिनल में आज मुहीब आतिशज़दगी का वाक़िया पेश आया जिस के नतीजा में कई इंटरनैशनल एयरलाईन्स दफ़ातिर जल कर ख़ाकसतर हो गई। ताहम कार्गो को किसी तरह का नुक़्सान नहीं प

नई दिल्ली ०६ जनवरी: (पी टी आई) इंदिरा गांधी इंटरनैशनल एयरपोर्ट के कार्गो टर्मिनल में आज मुहीब आतिशज़दगी का वाक़िया पेश आया जिस के नतीजा में कई इंटरनैशनल एयरलाईन्स दफ़ातिर जल कर ख़ाकसतर हो गई। ताहम कार्गो को किसी तरह का नुक़्सान नहीं पहुंचा। ये वाक़िया रात 12.45 बजे से लेकर 1.00 बजे तक कार्गो टर्मिनल की पहली मंज़िल पर पेश आया।

ये टर्मिनल अर ट्रैफ़िक कंट्रोल बिल्डिंग के क़रीब वाक़्य है और इस में तक़रीबन 20 इंटरनैशनल एयरलाईनज़ बिशमोल अर इंडिया, अर श्रीलंका और दीगर दफ़तर वाक़्य हैं।

एयरपोर्ट ज़राए ने बताया कि इबतदा-ए-में देख भाल पर मामूर स्टाफ़ ने दस्तयाब आतिश फ़िरौ आलात के ज़रीया आग पर क़ाबू पाने की कोशिश की लेकिन वो नाकाम रही। फ़ायर ब्रिगेड को 1.15 बजे शब मतला किया गया। दिल्ली इंटरनैशनल एयरपोर्ट लिमेटेड इंदिरा गांधी इंटरनैशनल अर पोर्ट का ज़िम्मेदार हैं।

इस के तर्जुमान ने कहाकि कार्गो को किसी तरह का नुक़्सान नहीं पहुंचा और तमाम साज़-ओ-सामान महफ़ूज़ है। 33 फ़ायर इंजन्स फ़ौरी मुक़ाम पर पहुंच गए और पाँच घंटों की मुसलसल कोशिशों के बाद तक़रीबन 6.30 बजे सुबह आग पर क़ाबू पाया जा सका।

कार्गो बिल्डिंग की पहली मंज़िल जहां तक़रीबन 20 एयरलाईनज़ के दफ़ातिर हैं और ऐच आर डिपार्टमैंट के इलावा ग्रांऊड हैंडलिंग सरवीसेस कंपनी जो कार्गो उमोर की ज़िम्मेदार है इस का दफ़्तर भी पूरी तरह जल कर ख़ाकसतर हो गया। कार्गो के इम्पोर्ट सैक्शन में सब से पहले आग लगी। इस सैक्शन में तीन इमारतें हैं और आग दूसरी इमारत में लगी।

ओहदेदारों ने बताया कि तमाम दफ़ातिर जल कर ख़ाकसतर हो गई। रात के वक़्त उन द्फ्तर में कोई भी मौजूद नहीं था। आग लगने की वजूहात का अब तक पता नहीं चल सका ताहम शॉर्ट सर्किट को इस की वजह समझा जा रहा हैं।

TOPPOPULARRECENT