Monday , September 24 2018

इंदिरा गांधी से कांग्रेस कारकुनों की जज़बाती वाबस्तगी का ममता बनर्जी को बख़ूबी अंदाज़ा : सलमान ख़ुरशीद

नई दिल्ली, ०६ जनवरी (पी टी आई) सीनीयर कांग्रेस लीडर सलमान ख़ुरशीद ने मग़रिबी बंगाल में कोलकता की एक इमारत को इंदिरा गांधी से मौसूम करने के मसला पर पार्टी कारकुनों के एहतिजाज को दरुस्त क़रार दिया और कहा कि ये कारकुन आँजहानी वज़ीर-ए-आज़म ज

नई दिल्ली, ०६ जनवरी (पी टी आई) सीनीयर कांग्रेस लीडर सलमान ख़ुरशीद ने मग़रिबी बंगाल में कोलकता की एक इमारत को इंदिरा गांधी से मौसूम करने के मसला पर पार्टी कारकुनों के एहतिजाज को दरुस्त क़रार दिया और कहा कि ये कारकुन आँजहानी वज़ीर-ए-आज़म जज़बाती वाबस्तगी रखते हैं।

उन्हों ने याद दिलाया कि ममता बनर्जी ख़ुद भी माज़ी में कांग्रेस से वाबस्ता थीं और वो समझते हैं कि उन्हें अवाम की आँजहानी इंदिरा गांधी से जज़बाती वाबस्तगी का बख़ूबी अंदाज़ा है, ताहम उन्हों ने कहा कि इस मसला पर मुक़ामी सियासत से वो वाक़िफ़ नहीं हैं। उन्हों ने ये तबसरा ऐसे वक़्त किया जबकि पार्टी रुकन पार्लीमान दीपा दासमुंशी ने ममता बनर्जी की कांग्रेस पर तन्क़ीद पर शदीद रद्द-ए-अमल का इज़हार किया था।

उन्हों ने कहा था कि मग़रिबी बंगाल में पार्टी क़ाइदीन और सी पी ऐम, कांग्रेस से तसादुम की राह इख़तियार किए हुए हैं। लोक पाल मसला पर भी कांग्रेस और तृणमूल कांग्रेस के माबैन रवाबित काफ़ी कशीदा हो गए क्योंकि ममता बनर्जी की पार्टी ने राज्य सभा में लोक पाल बिल की शदीद मुख़ालिफ़त की थी। इंदिरा भवन के नाम की तबदीली पर भी दोनों जमातों में महाज़ आराई जारी है।

TOPPOPULARRECENT