Saturday , December 16 2017

इंदौर में झड़प पर तक़रीबन 100 अफ़राद गिरफ़्तार, कर्फ़यू जारी

पुलिस ने कहा कि दो गिरोहों के दरमियान तशद्दुद झड़प के सिलसिले में तक़रीबन 100 अफ़राद गिरफ़्तार किए जा चुके हैं। सुपरिटेंडेंट पुलिस (ग़र्बी) अनील सिंह कुशवाहा ने कहा कि कल शहर के इलाक़ा चंदननगर में झड़प हुई थी जबकि एक गाय का हडीयों का ढां

पुलिस ने कहा कि दो गिरोहों के दरमियान तशद्दुद झड़प के सिलसिले में तक़रीबन 100 अफ़राद गिरफ़्तार किए जा चुके हैं। सुपरिटेंडेंट पुलिस (ग़र्बी) अनील सिंह कुशवाहा ने कहा कि कल शहर के इलाक़ा चंदननगर में झड़प हुई थी जबकि एक गाय का हडीयों का ढांचा दस्तयाब हुआ था।

इस परतशद्दुद झड़प के बाद तक़रीबन 100 अफ़राद इस सिलसिले में गिरफ़्तार किए जा चुके हैं। कल के तशद्दुद में 50 अफ़राद बिशमोल 20 मुलाज़मीन पुलिस ज़ख़मी हुए थे। जबकि 2 गिरोह एक दूसरे पर संगबारी कररहे थे। इस इलाक़ा में कर्फ़यू नाफ़िज़ कर दिया गया है जो एहतियाती इक़दाम के तौर पर हनूज़ बरक़रार है। चंदननगर से कर्फ़यू के नफ़ाज़ के बाद किसी नाख़ुशगवार वाक़िया की ख़बर नहीं मिली।

एस पी कुशवाहा ने कहा कि पुलिस की ज़बरदस्त जमईयत तायनात करदी गई है। इंदौर में कल एक बड़े जानवर का ढांचा पड़ा हुआ दस्तयाब हुआ था जिस के गाय का ढांचा होने का इद्दिआ करते हुए एक गिरोह ने दूसरे गिरोह पर हमला किया था।

TOPPOPULARRECENT