Monday , December 18 2017

इंधन की कीमत में इज़ाफे के ख़िलाफ़ अवामी बरहमी मुस्तरद

वज़ीर-ए-आज़म मिस्र इब्राहीम महलाब का टी वी चैनल अलमहोर के प्रोग्राम को इंटरव्यू, सदर अलसेसी के फैसला का दिफ़ा

वज़ीर-ए-आज़म मिस्र इब्राहीम महलाब का टी वी चैनल अलमहोर के प्रोग्राम को इंटरव्यू, सदर अलसेसी के फैसला का दिफ़ा

वज़ीर-ए-आज़म मिस्र इब्राहीम महलाब ने इंधन की कीमत में 78 फ़ीसद इज़ाफ़ा पर अवामी बरहमी को मुस्तरद करते हुए अब्ना-ए-वतन से अपील की कि वो क़ौमी बजट के ख़सारा में इज़ाफ़ा से निमटने के लिए किए हुए इस फैसला को क़बूल करलीं। टी वी चैनल अलमहोर के 90 मिनट तवील प्रोग्राम को टेलीफोन पर इंटरव्यू देते हुए महलाब ने कहा कि इस से कीमतों में बेशक इज़ाफ़ा होगा, लेकिन मिस्र को इसे बर्दाश्त करना होगा, खासतौर पर इस लिए कि क़र्ज़ का बोझ बहुत ज़्यादा होगया है।

इंधन की कीमतों में ज़बरदस्त इज़ाफ़ा 240 अरब मिस्री पौंड (3.5 अरब अमरीकी डालर) के ख़सारे पर क़ाबू पाने की एक कोशिश है जिस से नौ मुंख़बा सदर अबदालफ़ताह अलसेसी पर ज़बरदस्त ज़रब पड़ सकती है। मुसाफ़िरों ने शाहराहों की नाका बंदी करदी और ऐलान के फ़ौरी बाद उन के साथ सरकारी ट्रांसपोर्ट ड्राईवर भी शामिल होगए।

कई कारकुन इस फैसले पर नाराज़ हैं और कई कार्टून, तस्वीरें और मुजस्समे सोश्यल मीडिया की साईट्स पर इस फैसला की मुख़ालिफ़त करते हुए शाय किए गए हैं। हुकूमत मिस्र ने इंधन की कीमतों में जुमा की आधी रात से 78 फ़ीसद इज़ाफ़ा करदिया है ताकि सब्सीडी के निज़ाम पर क़ाबू पाया जा सके।

इंधन की कीमतों में नया इज़ाफ़ा 0.40 मिस्री पौंड (.06 अमरीकी डालर) से 0.75 मिस्री पौंड फ़ी लीटर तक है। 92 ऑक्टेन पेट्रोल की कीमत जो 1.85 मिस्री पौंड फ़ी लीटर थी, अब इज़ाफे होकर 2.6 मिस्री पौंड फ़ी लीटर होगई है और 80 ऑक्टेन वाला पेट्रोल जो 0.9 मिस्री पौंड फ़ी लीटर था, अब 1.6 मिस्री पौंड फ़ी लीटर होगया है।

डीज़ल की कीमत में भी इज़ाफे किया गया है और वो 1.1 मिस्री पौंड से 1.8 मिस्री पौंड फ़ी लीटर होगई है। यौम 7 वेब साईट पर शाय शूदा ख़बर के बमूजब गवर्नर क़ाहिरा जलाल मुस्तफ़ा अलसीद ने कल 15 ता 20 फ़ीसद इज़ाफे की मंज़ूरी दी है जो क़ाहिरा के सरकारी ट्रांसपोर्ट चार्जस में किया जाएगा।

सरकारी ज़ेरे इंतेज़ाम ख़बररसां इदारा मीना के बमूजब नई फ़ीस पर मुसलसल नज़र रखी जाएगी। गवर्नर ने कहा कि क़ाहिरा की टैक्सियों के किरायों में इज़ाफ़ा किया जाएगा और इब्तेदाई चार्जस के तौर पर 2.5 मिस्री पौंड की बजाय 3 मिस्री पौंड और हर किलो मीटर की फीस 1.25 मिस्री पौंड की बजाय 1.40 मिस्री पौंड वसूल की जाएगी।

माह-ए-रमज़ान के पहले जुमा को सदर मिस्र अब्दुलफ़ताह अलसेसी ने टी वी पर अवाम से ख़िताब करते हुए अपील की कि कामिया स्कूल जाते वक़्त मोटर साईकलें इस्तेमाल करें ताकि तवानाई और पैसा दोनों बचाए जा सकीं। उन्हें एक मोटर सायकिल पर सवार 100 दीगर मोटर साय‌कल सवारों के साथ जाते हुए सोश्यल मीडिया की साईट्स पर शाय किया गया है।

TOPPOPULARRECENT