Thursday , June 21 2018

इंसानी हुक़ूक़ कमीशन की तशकील में क़वाइद की पासदारी ज़रूरी चंद्रा बाबू नायडू का मकतूब

हैदराबाद।19 नवंबर ( सियासत न्यूज़) सदर तेलगुदेशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने चीफ़ सैक्रेटरी मिस्टर पंकज दीवीदी को मकतूब रवाना करते हुए इंसानी हुक़ूक़ कमीशन और इन्फ़ार्मेशन कमीशन की तशकील केलिए मौजूद क़वाइद की पासदारी करने की ख़ाह

हैदराबाद।19 नवंबर ( सियासत न्यूज़) सदर तेलगुदेशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने चीफ़ सैक्रेटरी मिस्टर पंकज दीवीदी को मकतूब रवाना करते हुए इंसानी हुक़ूक़ कमीशन और इन्फ़ार्मेशन कमीशन की तशकील केलिए मौजूद क़वाइद की पासदारी करने की ख़ाहिश की। उन्हों ने बताया कि इन्फ़ार्मेशन कमीशन और इंसानी हुक़ूक़ कमीशन के अरकान की नामज़दगी के मुआमला में हुकूमत को अप्पोज़ीशन से मुशावरत करनी चाहीए ।

उन्हों ने इन कमीशनों के अरकान के इंतिख़ाब में शफ़्फ़ाफ़ियत पैदा करने केलिए ज़रूरी इक़दामात करने का मुतालिबा करते हुए मिस्टर पंकज दीवीदी को मश्वरा दिया कि वो इन ओहदों केलिए नामज़द किए जाने वाले अरकान की तफ़सीलात से क़बल अज़ वक़्त अप्पोज़ीशन जमात को वाक़िफ़ करवाए ताकि अप्पोज़ीशन जमात अपने एतराज़ात वग़ैरा पेश करसके ।

मिस्टर नायडू ने चीफ़ सैक्रेटरी को रवाना करदा मकतूब में बताया कि इंसानी हुक़ूक़ कमीशन के सदर नशीन के इंतिख़ाब केलिए ख्वाहिशमंदों और इमकानी उम्मीदवारों की तफ़सीलात क़बल अज़ वक़्त फ़राहम करने की ख़ाहिश की है । उन्हों ने बताया कि अप्पोज़ीशन उम्मीदवारों की क़ाबिलीयत के एतबार से मेरिट की बुनियाद पर इंतिख़ाब के हक़ में है।

मिस्टर नायडू ने बताया कि हुकूमत की जानिब से उन ओहदों पर इंतिख़ाब केलिए उम्मीदवार के मुताल्लिक़ अप्पोज़ीशन से हुकूमत को मुशावरत करनी चाहीए ताकि रियासत में शफ़्फ़ाफ़ियत के अमल को बेहतर बनाया जा सके ।

TOPPOPULARRECENT