Friday , December 15 2017

इंसाफ़ स्टेट कौंसल का आज हैदराबाद कलेक्ट्रेट पर धरना

हैदराबाद। कम्युनिस्ट पार्टी आफ़ इंडिया की क़ौमी आमिला के रुक्न जनाब सय्यद अज़ीज़ पाशाह साबिक़ रुकन पार्लीमैंट (राज्य सभा) और जनाब नुसरत मुही उद्दीन जनरल सेक्रेटरी इंसाफ़ स्टेट कौंसल की क़ियादत में 16 अप्रैल को बरोज़ दोशंबा (सोम्वार) 11 बज

हैदराबाद। कम्युनिस्ट पार्टी आफ़ इंडिया की क़ौमी आमिला के रुक्न जनाब सय्यद अज़ीज़ पाशाह साबिक़ रुकन पार्लीमैंट (राज्य सभा) और जनाब नुसरत मुही उद्दीन जनरल सेक्रेटरी इंसाफ़ स्टेट कौंसल की क़ियादत में 16 अप्रैल को बरोज़ दोशंबा (सोम्वार) 11 बजे दिन को कलेक्टर ऑफ़िस हैदराबाद पर धरना प्रोग्राम किया जाएगा।

इस का मक्सद सी पी आई की जानिब से यौम अक़ल्लीयत मनाना, अक़ल्लीयतों (अल्पसंख्यकों) के देरीना हल तलब मसाइल की जानिब से मर्कज़ी-ओ-रियास्ती हुकूमतों की तवज्जा मब्ज़ूल करवाना बशूमुल सच्चर कमेटी रिपोर्ट की अमल आवरी को यक़ीनी बनाना जैसे मुतालिबात शामिल हैं।

इन प्रोग्रामों में रंगा नाथ मिश्रा की सिफ़ारिशात की भी लागू करने का मुतालिबा शामिल है। कामरेड अज़ीज़ पाशाह और कामरेड नुसरत मुही उद्दीन ने आंधरा प्रदेश के तमाम अज्ला में सी पी आई और इंसाफ़ यूनिटों से वाबस्ता अफ्राद से ख़ाहिश की है कि वो यौम अक़ल्लीयत प्रोग्राम में पुरजोश हिस्सा लेते हुए मर्कज़ी-ओ-रियास्ती हुकूमतों पर अक़ल्लीयतों के तईं अपना दबाउ बनाए रखें।

TOPPOPULARRECENT