Monday , December 18 2017

इख़तिलाफ़ात और ग्रुप बंदीयां बहुत जल्द ख़त्म हो जाएंगी

हैदराबाद 3 मई (सियासत न्यूज़) वाई एस आर कांग्रेस के क़ाइद के राम कृष्णा ने पार्टी के इख़तिलाफ़ात और ग्रुप बंदीयों का एतराफ़ करते हुए कहा कि सारे मसाइल बहुत जल्द हल हो जाएंगे। आज वाई एस आर कांग्रेस के हेड ऑफ़िस पर मुख़्तलिफ़ अज़ला म

हैदराबाद 3 मई (सियासत न्यूज़) वाई एस आर कांग्रेस के क़ाइद के राम कृष्णा ने पार्टी के इख़तिलाफ़ात और ग्रुप बंदीयों का एतराफ़ करते हुए कहा कि सारे मसाइल बहुत जल्द हल हो जाएंगे। आज वाई एस आर कांग्रेस के हेड ऑफ़िस पर मुख़्तलिफ़ अज़ला में पार्टी क़ाइदीन के दरमयान पाए जाने वाले इख़तिलाफ़ात का जायज़ा लिया गया।

इस मौक़ा पर पार्टी के अक़लीयती क़ाइद हबीब अबदुर्रहमान ने भी पार्टी में अक़लीयतों को एहमीयत ना देने की शिकायत की। बादअज़ां मीडिया से बात-चीत करते हुए पार्टी के सीनियर क़ाइद के रामा कृष्णा ने कहा कि दीगर पार्टीयों की तरह वाई एस आर कांग्रेस में भी नाराज़गीयाँ पाई जाती हैं, ताहम उन्हें आसानी से हल कर लिया जाएगा।

उन्हों ने कहा कि तवील अर्सा से मुक़ामी इदारों के इंतिख़ाबात ना कराने से मर्कज़ से हासिल होने वाले करोड़ों रुपये के फंड्स मुंजमिद हो गए और मुक़ामी अवाम को पीने के पानी, बर्क़ी और दीगर कई मसाइल का सामना करना पड़ रहा है।
उन्हों ने कहा कि कांग्रेस हुकूमत हर महाज़ पर नाकाम हो चुकी है, लिहाज़ा शिकस्त के ख़ौफ़ से मुक़ामी इदारों के इंतिख़ाबात को टाल रही है।

TOPPOPULARRECENT