Friday , November 24 2017
Home / AP/Telangana / इजतेमाई इस्मत रेज़ि की मुतास्सिरा ख़ातून की पुलिस में शिकायत

इजतेमाई इस्मत रेज़ि की मुतास्सिरा ख़ातून की पुलिस में शिकायत

हैदराबाद 10 जुलाई: मकान से अचानक ग़ायब रहने पर हरासानी का शिकार ख़ातून ने शौहर से ख़ौफ़नाक इन्किशाफ़ कर दिया और मसला पुलिस स्टेशन से रुजू हो गया। कुशाईगुड़ा पुलिस हुदूद में ये वाक़िया पेश आया। ताख़ीर से मंज़र-ए-आम पर आए वाक़िये से इलाके में सनसनी फैल गई। ख़ातून की इजतेमाई इस्मत रेज़ि के वाक़िये से पुलिस चौकसी की क़लई भी खुल गई। बताया जाता हैके कुशाईगुड़ा इलाके की एक 24 साला ख़ातून ने अपने रिश्तेदारों के सात पुलिस स्टेशन पहुंच कर इजतेमाई इस्मत रेज़ि की शिकायत की। पुलिस ज़राए के मुताबिक़ पिछ्ले माह की 20 तारीख़ को इस ख़ातून के वालिदैन उस के मकान आए थे कि इस ख़ातून का मकान कुशाईगुड़ा के सुनसान इलाके में वाक़्ये है। इस रात उस ख़ातून का शौहर तक़रीबन 9 बजे तक नहीं आया।

घर में वालिदैन की मौजूदगी और शौहर की ताख़ीर पर तंग आकर ख़ातून एक दूकान रवाना हुई ताकि इस दूकान से शौहर को फ़ोन करते हुए दरयाफ़त करे और जल्द मकान आने के लिए ख़ाहिश करे। ये बात इंस्पेक्टर कुशाईगुड़ा वेंकट रमना ने बताई। जब ये ख़ातून फ़ोन करने के बाद वापिस हो रही थी तब दो लोग मोटर साइकिल पर आए उसे ज़बरदस्ती बन्डुलागुड़ा के इलाके मुंतक़िल किया और वहां एक और शख़्स पहूंच गया।

ख़ातून की शिकायत के मुताबिक़ 3 लोगों ने इस की इजतेमाई इस्मत रेज़ि की और रात देर गए तक़रीबन 3 बजे इस ख़ातून को छोड़ दिया। उस के बाद ख़ातून के शौहर की हरासानी को इस ख़ातून ने बहुत दिनों बर्दाश्त क्या अब जबकि मसला संगीन रुख इख़तियार कर गया था और रिश्ते का वजूद ख़तरे में पड़ गया था। ख़ातून ने शौहर से हक़ीक़त बयान कर दी। कुशाईगुड़ा पुलिस मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT