Sunday , December 17 2017

इज़राइली वज़ीर-ए-आज़म नतन याहू ने पार्टी इलेक्शन जीत लिया

यरूशलम

यरूशलम

इज़राइली वज़ीर-ए-आज़म बिन्यामिन नेतनयाहू ने इब्तेदाई राय दही बह आसानी जीत ली और इस तरह वो बरसर‍-ए‍-इक़्तेदार दाएं बाज़ू की लिक्वीड पार्टी के बदस्तूर लीडर बरक़रार हैं जबकि वस्त मुद्दती इलेक्शन होने वाला है, बरसर‍-ए‍-इक़्तेदार ग्रुप की तर्जुमान ने आज ये बात कही।

नोगा काज़ ने न्यूज़ एजेन्सी ए एफ़ पी को बताया कि लग भग 60 फ़ीसद की राय शुमारी में नेतनयाहू ने 80 फ़ीसद वोट लिए और उन के वाहिद हरीफ़ डैनी डानन को 20 फ़ीसद वोट मिले। लिक्वीड के 96,651 अरकान ने 17 मार्च के जनरल इलेक्शन के लिए पार्टी की फ़हरिस्त में शामिल होने के दावेदारों के ताय्युन के लिए भी वोट दिया है।

इस पार्टी ने आख़िरी मर्तबा प्राइमरी का इनीक़ाद जनवरी 2012 में किया था जब अरकान ने 3 बड़े एतेदाल पसंद क़ाइदीन को बेदखल कर दिया था जिस के साथ दाएं बाज़ू में नई तब्दीली शुरू हुई जो अब कल की राय दही के बाद मज़ीद ठोस होजाने का इमकान है। नेतनयाहू अपने ओहदा पर चौथी मीयाद के लिए कोशां हैं जबकि वो 1996-99में इब्तेदाई मीयाद के बाद 2009 में वज़ीर-ए-आज़म बने थे। आम इंतेख़ाबात अवाख़िर 2017 में होने थे लेकिन अवाइल दिसम्बर में नेतनयाहू ने अपने मख़लूत में दराड़ के बाद पेशगी इंतेख़ाबात का एलान किया था।

TOPPOPULARRECENT