इटली के दो मल्लाह हिन्दुस्तान वापिस

इटली के दो मल्लाह हिन्दुस्तान वापिस
नई दिल्ली, 23 मार्च: केरला के साहिल पर दो हिन्दुस्तानी माही ग़ैरों के क़त्ल के इल्ज़ाम में इटली के दो मल्लाह हिन्दुस्तान पहुंच गए हैं। उन्हें यक़ीन‌ दिलाया गया था कि उन्हें सज़ाए मौत का सामना नहीं करना पड़ेगा और ना ही उन्हें गिरफ़्तार क

नई दिल्ली, 23 मार्च: केरला के साहिल पर दो हिन्दुस्तानी माही ग़ैरों के क़त्ल के इल्ज़ाम में इटली के दो मल्लाह हिन्दुस्तान पहुंच गए हैं। उन्हें यक़ीन‌ दिलाया गया था कि उन्हें सज़ाए मौत का सामना नहीं करना पड़ेगा और ना ही उन्हें गिरफ़्तार किया जाएगा। उन की हिन्दुस्तान में आमद के साथ ही इटली और हिन्दुस्तान के दरमियान 11 रोज़ से जारी सिफ़ारती तनाज़ा ख़त्म होगया। इस के अलावा सुप्रीम कोर्ट की जानिब से उन की वापसी की जो मोहलत मुक़र्रर की गई है ( जो आज ख़त्म होरही है) इस मोहलत से पहले वापसी की सूरत में उन्हें गिरफ़्तार भी नहीं किया जाएगा।

याद रहे कि हुकूमत इटली ने अपने इस से पहले दिए गए बयान के बरअक्स ये कहा कि इतालवी मल्लाह मुक़द्दमे का सामना करने के लिए हिन्दुस्तान वापिस आयेंगे। इस पसे मंज़र में वज़ीरे ख़ारेजा सलमान ख़ुरशीद ने पार्लियामेंट को बताया कि हुकूमत इटली को ये अंदेशे थे कि मल्लाहों को सज़ाए मौत दी जा सकती है जैसा कि हालिया दिनों में यहां अजमल क़स्साब और अफ़ज़ल गुरु को फांसी दी गई थी।

लोक सभा और राज्य सभा में एक ही तर्ज़ के बयानात देते हुए सलमान ख़ुरशीद ने इस बात पर इतमीनान का इज़हार किया कि बिलआख़िर इस मामले का इतमिनान बख्श तौर पर इख़तेताम हुआ,और अब सुप्रीम कोर्ट की हिदायत के मुताबिक़ मुक़द्दमे की समाअत का आग़ाज़ होगा। सलमान ख़ुरशीद ने ये भी बताया कि हुकूमत इटली ने हकूमते हिन्द को सिफ़ारती ज़रिये से ये इत्तेला दी कि इतालवी मल्लाह गुज़िश्ता साल फरव‌री में उन के हाथों क़त्ल किए गए दो हिन्दुस्तानी मछेरों के मुक़द्दमे के दौरान बतौर मुल्ज़िम हुकूमत इटली की जानिब से रवाना किए जाए‍ंगे जबकि फ़िक्रमंद हुकूमत इटली ने इस सिलसिले में हकूमते हिन्द से वज़ाहत तलब की थी जिस का इतमीनान बख्श जवाब मिलने के बाद ही मल्लाहों को हिन्दुस्तान वापिस भेजने के लिए हुकूमत इटली ने आमादगी का इज़हार किया।

Top Stories