Friday , December 15 2017

इतवार को शुजाअ कॉलेज ताला गड्डा में रिश्तों का दू बदू प्रोग्राम

हल्क़ा कारवाँ में पहली बार मुस्लिम लड़कों और लड़कियों की शादियों के सिलसिले में रिश्ते तय करने के लिए वालिदैन और सरपरस्तों का 22वां दू बदू मुलाक़ात प्रोग्राम इतवार 29 सितंबर 10 ता 4 बजे शाम शुजाअ कॉलेज , महबूब कॉलोनी , ताला गड्डा कारवा

हल्क़ा कारवाँ में पहली बार मुस्लिम लड़कों और लड़कियों की शादियों के सिलसिले में रिश्ते तय करने के लिए वालिदैन और सरपरस्तों का 22वां दू बदू मुलाक़ात प्रोग्राम इतवार 29 सितंबर 10 ता 4 बजे शाम शुजाअ कॉलेज , महबूब कॉलोनी , ताला गड्डा कारवाँ में मुनाक़िद होगा । जनाब ज़हीरउद्दीन अली ख़ान मैनेजिंग एडीटर रोज़नामा सियासत की निगरानी में दू बदू मुलाक़ात प्रोग्राम के इंतेज़ामात तेज़ी से जारी हैं।

दफ़्तर एम डी एफ अहाता रोज़नामा सियासत पर लड़कों और लड़कियों के नए रजिस्ट्रेशन किये जा रहे हैं । इस के इलावा प्रोग्राम के रोज़ शुजाअ कॉलेज पर 10 बजे दिन से नए रजिस्ट्रेशन किए जाएंगे । वालिदैन और सरपरस्तों से ख़ाहिश की गई है कि वो अपने साथ दो अदद फ़ोटो और बायोडाटास के हमराह प्रोग्राम में शरीक रहीं । जो लोग पहले रजिस्ट्रेशन करवा चुके हैं उन्हें अज़सर नव रजिस्ट्रेशन करवाने की ज़रूरत नहीं।

दू बदू मुलाक़ात प्रोग्राम में जनाब ज़ाहिद अली ख़ान एडीटर रोज़नामा सियासत और सरपरस्त आला एम डी एफ बहैसियत मेहमान ख़ुसूसी शिरकत करेंगे । जनाब आबिद सिद्दीक़ी सदर एम डी एफ सदारत करेंगे । कारवाँ के इलावा दीगर मुहल्लाजात में रहने वाले वालिदैन और सरपरस्त बरसरे मौक़ा रिश्ते तय करने के इस अहम प्रोग्राम से इस्तिफ़ादा कर सकते हैं।

वालिदैन की सहूलत के लिए लड़के और लड़कियों की तालीमी काबिलियत के एतबार से अलैहदा अलैहदा कौंसलिंग रूम्स क़ायम किए जा रहे हैं । जिन में मेडीसिन , इंजीनीयरिंग , एम बी ए , एम सी ए , फार्मेसी , बी यू एम एस , बी एड , ग्रेजूएट्स , पोस्ट ग्रेजूएट्स , इंटरमेडीएट , एस एस सी , आलिम और फ़ाज़िल , हाफ़िज़ के सैंकड़ों रिश्ते मुहैया रहेंगे।

इस के इलावा अक़्दे सानी के लिए भी अलैहदा कौंसलिंग सेंटर और काउंटर होगा। जहां वालिदैन और सरपरस्त कौंसिलर्स और वालेन्टीयर्स की रहनुमाई में रिश्तों का इंतिख़ाब कर सकेंगे।

TOPPOPULARRECENT