Monday , June 18 2018

इत्तेहादी हुकूमतों में ऐसे वाक़्यात होते हैं : अम्बीका सोनी

वज़ीर रेलवे दिनेश त्रिवेदी तनाज़ा के पस-ए-मंज़र में कांग्रेस ने आज एक ब्यान जारी करते हुए कहा कि इस नौईयत के मसाइल इत्तेहादी हुकूमतों का अटूट हिस्सा हैं। लोक सभा में ऐवान के क़ाइद परनब मुकर्जी ने वज़ाहत करते हुए कहा था कि अगर आप इत्

वज़ीर रेलवे दिनेश त्रिवेदी तनाज़ा के पस-ए-मंज़र में कांग्रेस ने आज एक ब्यान जारी करते हुए कहा कि इस नौईयत के मसाइल इत्तेहादी हुकूमतों का अटूट हिस्सा हैं। लोक सभा में ऐवान के क़ाइद परनब मुकर्जी ने वज़ाहत करते हुए कहा था कि अगर आप इत्तेहादी हुकूमत चला रहे हैं तो उसे मसाइल ज़रूर आयेंगे।

ये कोई नई बात नहीं है बल्कि माज़ी में भी ऐसा हो चुका है। मर्कज़ी वज़ीर अम्बीका सोनी ने अख़बारी नुमाइंदों से गुफ़्तगु करते हुए ये बात कही। पार्लीमेंट में बी जे पी की जानिब से की जाने वाली पै दर पै तन्क़ीदों के बारे में उन्हों ने कहा कि इस नौईयत के वाक़्यात उस वक़्त भी हुए जब 6 सालों तक एन डी ए बरसर‍ ए‍ इक़्तेदार थी।

उन्हों ने इस बात से इत्तिफ़ाक़ नहीं किया जहां ये कहा जा रहा हीका दिनेश त्रिवेदी मुआमला ने यू पी ए हुकूमत पर हर एक को हँसने का मौक़ा फ़राहम किया है। अलबत्ता अम्बीका सोनी ने इस मुआमला को बद बख्ताना ज़रूर क़रार दिया।

TOPPOPULARRECENT