Thursday , June 21 2018

इत्तेहाद और जेट एरवेज़ के CEOs की अजीत सिंह से मुलाक़ात

नई दिल्ली, 01 फरवरी: ( पी टी आई) इत्तेहाद एयरवेज़ और जैट एयरवेज़ के आला सतही एग्ज़ीक्यूटिव्ज़ ने आज वज़ीर शहरी हवाबाज़ी अजीत सिंह से मुलाक़ात की जहां उन इम्कानात पर ग़ौर किया जाएगा । अबूधाबी की फ़िज़ाई सर्विस हिंदूस्तान की अहम एयर लाईंस में 24 फ

नई दिल्ली, 01 फरवरी: ( पी टी आई) इत्तेहाद एयरवेज़ और जैट एयरवेज़ के आला सतही एग्ज़ीक्यूटिव्ज़ ने आज वज़ीर शहरी हवाबाज़ी अजीत सिंह से मुलाक़ात की जहां उन इम्कानात पर ग़ौर किया जाएगा । अबूधाबी की फ़िज़ाई सर्विस हिंदूस्तान की अहम एयर लाईंस में 24 फ़ीसद हिसस हासिल करेगी । इत्तेहाद एयरवेज़ के वफ़द की क़ियादत CEO जेम्स होगन ने की जिसमें जेट एयरवेज़ के प्रोमोटर नरेश गोविल ने भी शिरकत की ।

हालाँकि मिस्टर गोविल और मिस्टर होगन से मुलाक़ात के दौरान हुई बातचीत के बारे में कुछ नहीं बताया लेकिन मिस्टर अजीत सिंह के मुताबिक़ दोनों एयर लाईंस हिसस के मौज़ू पर संजीदा बातचीत कर रही हैं और आपसी मुशावरत भी जारी है । इत्तेहाद एयरवेज़ का वफ़द इसी मक़सद के लिए आज यहां आया हुआ है । सवालात का जवाब देते हुए मिस्टर अजीत सिंह ने कहा कि कोई भी बैरूनी एयर लाईंस जब सरमायाकारी करती है तो वो इसके हर पहलू का बग़ौर जायज़ा लेती है जिसमें मसारिफ़ और मुनाफ़ा अहम नकात हैं और इस मुआमलत को क़तईयत देने के लिए गुज़शता एक माह से ( यानी उस वक़्त से जब हुकूमत ने FDI की इजाज़त दी थी) बातचीत का सिलसिला जारी है ।

TOPPOPULARRECENT