Friday , December 15 2017

इदारा अदबियात उर्दू के इम्तेहानात के हाल टिकट्स की इजराई

प्रोफेसर एस ए शकूर मोतमिद उमूमी के बामूजिब इदारा के इम्तेहानात मई 2014 के हाल टिकट्स की इजराई 7 मई से अमल में आएगी। शहर हैदराबाद और सिकंदराबाद के कोचिंग सेंटर्स के जिम्मेदारान गोलकुंडा, मुशीराबाद, बारकस, बन्डुला गुड़ा, मुग़ल पूरा, मुईन

प्रोफेसर एस ए शकूर मोतमिद उमूमी के बामूजिब इदारा के इम्तेहानात मई 2014 के हाल टिकट्स की इजराई 7 मई से अमल में आएगी। शहर हैदराबाद और सिकंदराबाद के कोचिंग सेंटर्स के जिम्मेदारान गोलकुंडा, मुशीराबाद, बारकस, बन्डुला गुड़ा, मुग़ल पूरा, मुईन बाग़, चंचल गुड़ा, तालाब कट्टा, चंपा पेट (चीफ सुपरिनटेन्डेन्ट) और अज़ला के कोचिंग सेंटर्स के जिम्मेदारान टेकमाल, विक़ाराबाद, मिरयाल गुड़ा, आरमोर, निज़ामाबाद, वरंगल, करीमनगर, जगत्याल, कोरटला, बीदर, बिस्वा कल्याण, निर्मल और कद़री को आगाह किया जाता है कि इम्तेहानात 11 मई से तमाम इम्तेहानी मराकज़ पर एक साथ मुनाक़िद होंगे। तलबा तालिबात जो रास्त तौर पर इम्तेहानात में शिरकत के उम्मीदवार हैं दफ़्तर हज़ा से अपने हाल टिकट्स हासिल कर सकते हैं।

प्रोफेसर एस ए शकूर ने जिम्मेदाराने कोचिंग सेंटर्स से कहा कि वो 9 मई को 2 बजे मुनाक़िद शुदनी इजलास में शिरकत करें। तफ़सीलात दफ़्तर हज़ा के फ़ोन नंबर 040-23310469 पर हासिल की जा सकती है।

TOPPOPULARRECENT