Saturday , January 20 2018

इदारा अदबीयात उर्दू के इम्तेहानात, इद्ख़ाल फ़ीस की तारीख़ में तौसीअ

प्रोफ़ेसर एस ए शकूर मोतमिद उमूमी की इत्तिला के बामूजिब इदारा अदबीयात उर्दू के इम्तेहानात उर्दू माहिर, उर्दू आलिम, उर्दू फ़ाज़िल हैदराबाद और सिकंदराबाद, अज़ला और बैरून रयासत आंध्र प्रदेश से तमाम मराकज़ पर एक साथ माह दिसंबर में मुनाक़ि

प्रोफ़ेसर एस ए शकूर मोतमिद उमूमी की इत्तिला के बामूजिब इदारा अदबीयात उर्दू के इम्तेहानात उर्दू माहिर, उर्दू आलिम, उर्दू फ़ाज़िल हैदराबाद और सिकंदराबाद, अज़ला और बैरून रयासत आंध्र प्रदेश से तमाम मराकज़ पर एक साथ माह दिसंबर में मुनाक़िद होंगे। इद्ख़ाल फ़ीस की आख़िरी तारीख़ बगै़र देरीना के 3 नवंबर मुक़र्रर की गई है।

100/- रुपये देरीना के साथ 4 ता 13 नवंबर और 500 रुपये देरीना के साथ तत्काल स्कीम के तहत 14 ता 22 नवंबर रास्त इदारा अदबीयात उर्दू पंजा गुट्टा हैदराबाद में दाख़िल की जा सकती है।

नामुकम्मल दरख़ास्त फॉर्म्स मुस्तरद कर दिए जाएंगे और इस सिलसिले में किसी किस्म की कोई मुरासलत नहीं की जाएगी। दरख़ास्त फ़ार्म के साथ मा दो अदद फ़ोटोज़ और ख़ुद का पता लिखा हुआ लिफ़ाफ़ा जिस पर पाँच रुपये का टिकट चिस्पाँ किया हो, मुक़र्रर कर्दा तारीख़ों में जल्द अज़ जल्द दरख़ास्त फॉर्म्स वक़्त पर दाख़िल करें। मज़ीद तफ़सीलात फ़ोन नंबर 040-23310469 पर रब्त करें।

TOPPOPULARRECENT