Friday , December 15 2017

इदारा सियासत की तरफ से मुस्लिम लाशों की तदफ़ीन

हैदराबाद 09 दिसंबर: आमिर अली ख़ान न्यूज़ एडीटर सियासत को रेलवे पी एस काचीगुड़ा का मुरासला वसूल हुआ जिसमें मुस्लिम लाशों की तदफ़ीन की दरख़ास्त की गई। वाक़ियात के मुताबिक़ मरहूम का क़त्ल करके लाश एक कार्टून में रखकर रेलवे स्टेशन नामपली में इस तरह रख दिया गया था के लोग किसी मुसाफ़िर का सामान समझ रहे थे। 3 दिन के बाद पुलिस की तहक़ीक़ में क़त्ल का पता चला।

इसी तरह सब इंस्पेक्टर पुलिस मुहम्मद मक़बूल का मुरासला में मस्तान की तदफ़ीन की दरख़ास्त की गई। उनको दवाख़ाना गांधी हॉस्पिटल में शरीक करने के बाद इंतेक़ाल होने पर विरसा नाश हासिल नहीं किए।

इन ही के मुरासला में एक ख़ातून लाश की भी तदफ़ीन की दरख़ास्त की गई। पी एस हबीबनगर के 2 , पी एस मार्किट एक, शाह इनायत गंज 2, पी एस बंजारा हिलस 2, पी एस चादर घाट एक, पी एस लंगर हौउज़ एक। इस तरह जुमला 12 मुस्लिम लाशों को दवाख़ाना उस्मानिया और गांधी हॉस्पिटल से हासिल करके क़ब्रिस्तान कोकटपल्ली में तदफ़ीन अमल में लाईगी। नमाजे जनाज़ा मौलाना मुहम्मद निसार अहमद मिस्बा ही ने पढ़ाई। कार-ए-ख़ैर में हिस्सा लेने पर एडीटर सियासत ज़ाहिद अली ख़ान ने सदर क़ब्रिस्तान-ओ-ईदगाह शेख़ अबदुलअज़ीज़ का शुक्रिया अदा किया।

TOPPOPULARRECENT