Friday , December 15 2017

इदारा सियासत की तर्बीयत याफ़ता दो लड़कीयां कांस्टेबल मुंतख़ब

हैदराबाद 15 नवंबर (सियासत न्यूज़) अज़म-ए- मुसम्मम के साथ सख़्त मेहनत की जाय तो कामयाबी यक़ीनन क़दम चूमती है ये बात इन दो कामयाब लड़कीयां अफ़रोज़ ख़ान और राज्य लक्ष्मी पर सादिक़ आती है जिन्हों ने अपने अज़मे मुसम्मम (पक्का इरादा)और सख़्त मेहनत क

हैदराबाद 15 नवंबर (सियासत न्यूज़) अज़म-ए- मुसम्मम के साथ सख़्त मेहनत की जाय तो कामयाबी यक़ीनन क़दम चूमती है ये बात इन दो कामयाब लड़कीयां अफ़रोज़ ख़ान और राज्य लक्ष्मी पर सादिक़ आती है जिन्हों ने अपने अज़मे मुसम्मम (पक्का इरादा)और सख़्त मेहनत के ज़रीया इदारा सियासत की जानिब से एहतिमाम करदा पुलिस ट्रेनिंग कैंप में तर्बीयत हासिल की और महिकमा पुलिस में कांस्टेबलस की जायदादें हासिल करने में कामयाब होगईं।

मज़कूरा दोनों तालिबात ने 2009-10 के दौरान इदारा सियासत की जानिब से एहतिमाम करदा पुलिस तर्बीयती कैंप में जनाब एम ए अज़ीज़ (जूडो कोच) से तर्बीयत हासिल कीं। कोच ने दोनों तालिबात के एहसास कमतरी को दूर किया और उन्हें ऐसी तर्बीयत दी कि वो अब नान स्टप 5 केलो मीटर दौड़ सकती हैं जबकि ये दोनों थोड़ी सी देर की दौड़ में थक जाया करती थीं।

अफ़रोज़ ख़ान और राज्य लक्ष्मी ने कहा कि इन की कामयाबी इदारा सियासत की मरहून-ए-मिन्नत है। जनाब सय्यद हमीद उद्दीन कन्वीनर कैंप ने उन की मुकम्मल रहनुमाई की । अफ़रोज़ ख़ान और राज्य लक्ष्मी दोनों भी डिग्री तक तालीम-ए-याफ़ता हैं अब ये दोनों लेडी कांस्टेबलस सब इन्सपैक्टर का ओहदा हासिल करने कोशां हैं। राज्य लक्ष्मी की पोस्टिंग मादना पेट पी इसपर और अफ़रोज़ ख़ान की पोस्टिंग वीमनस पुलिस स्टेशन साॶथ ज़ोन पर की गई है लेकिन ये चीफ़ मिनिस्टर कैंप ऑफ़िस से मुंसलिक है।

TOPPOPULARRECENT