Tuesday , December 12 2017

इदारा सियासत की तालीमी रहनुमाई के बेहतर नताइज

तलबा को तरीक़ा तालीम-ओ-इमतेहान से वाक़फ़ीयत हासिल करते हुए इमतियाज़ी निशानात से कामयाबी हासिल करने के लिए इदारा सियासत की तरफ से कई दहों से दसवीं जमात में ज़ेरे तालीम तलबा को कोइस्चन बैंक की तक़सीम-ए-अमल में लाई जा रही है। इन ख़्यालात क

तलबा को तरीक़ा तालीम-ओ-इमतेहान से वाक़फ़ीयत हासिल करते हुए इमतियाज़ी निशानात से कामयाबी हासिल करने के लिए इदारा सियासत की तरफ से कई दहों से दसवीं जमात में ज़ेरे तालीम तलबा को कोइस्चन बैंक की तक़सीम-ए-अमल में लाई जा रही है। इन ख़्यालात का इज़हार रियासती नायब सदर माइनॉरिटी एम्पलॉयज़ यूनीयन डॉ अतीक़ अहमद साबिक़ा रुकन उर्दू एकेडेमी बाबा ज़ियाउद्दीन ज़िला कांग्रेस पार्टी जनरल सेक्रेटरी सय्यद अमीनुद्दीन ने अक़लियती अक़ामती मदारिस में रोज़नामा सियासत की तरफ से फ़राहम करदा एस एससी कोइस्चन बैंक इंग्लिश की तक़सीम के मौके पर मुनाक़िदा तक़रीब को मुख़ातब करते हुए क्या।

इन क़ाइदीन ने मिल्लत को ज़ेवर तालीम से आरास्ता करने और तलबा के दरख़शां मुस्तक़बिल के लिए एसे तालीमी मवाद को हासिल कर्ते हुए इस्तेलफ़ादा करने की ज़रूरत है। रोज़नामा सियासत के मुदीर ज़ाहिद अली ख़ान की तरफ से तलबा को मसहबिकती दौड़ में शामिल करवाने और उनकी सलाहीयतों को उजागर करते हुए उनकी हौसलाअफ़्ज़ाई के लिए तालीमी मैदान में रहनुमाई की जाती है।

इदारे की तरफ से किए जा रहे प्रोग्रामों के बेहतर नताइज बरामद हो रहे हैं। इन क़ाइदीन ने तलबा पर ज़ोर दिया कि रोज़नामा की तरफ फ़राहम करदा तालीमी मवाद से इस्तेफ़ादा करते हुए अपने मुस्तक़बिल को दरख़शां बनाईं।

इन क़ाइदीन ने इदारा सियासत बिलख़सूस मुदीर ज़ाहिद अली ख़ान-ओ-दुसरे मुंतज़मीन से इज़हार-ए-तशक्कुर क्या। इस मौके पर अक़लियती अक़ामती स्कूल फ़ार ब्वॉयज़ इंचार्ज परसन के कोट्या , ए वेंकटेश्वर लो , श्रीनिवास राव‌ , नूर जहां शाहीन के अलावा दुसरे असातिज़ा मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT