इदारा सियासत की बी यू एम एस कोचिंग के शानदार नताइज

इदारा सियासत की बी यू एम एस कोचिंग के शानदार नताइज

हैदराबाद 17 सितंबर: डाक्टर एन टी आर यूनीवर्सिटी आफ़ हेल्थ साईंस ने बमसेट ( बी यू एम एस एंट्रेंस टेस्ट ) के नताइज का एलान कर दिया है। यूनीवर्सिटी ने इस सिलसिले में 481 तलबा की मेरिट लिस्ट भी जारी की।

हैदराबाद की समरीन फ़ातिमा को पहला रैंक हासिल हुआ जबकि हैदराबाद से ही ताल्लुक़ रखने वाली आईशा मतीन, ग़ज़ाला अमरीन, मुहम्मद शाह नूर अली और अमरीन ने बिलतर्तीब दूसरा, तीसरा, चौथा और पांचवां मुक़ाम हासिल किया।

ख़ुशी की बात ये हैके इदारा सियासत की तरफ से जिन तलबा-ए-ओ- तालिबात को बमसेट की ख़ुसूसी कोचिंग फ़राहम की गई थी उनमें से 85को आला रैंकस हासिल हुए। इदारा सियासत ने एडीटर ज़ाहिद अली ख़ां की निगरानी में आबिद अली ख़ान आई हॉस्पिटल दारुलशफ़ा में बमसेट कोचिंग का एहतेमाम किया था।

तक़रीबन 3 माह तक डाक्टर अकबरुद्दीन सिद्दीक़ी , डाक्टर मीर अकबर अली और डाक्टर कलीम जलील ने तलबा-ए-ओ- तालिबात को मुख़्तलिफ़ मज़ामीन की कोचिंग देते हुए बमसेट के लिए तैयार किया।

बमसेट कोचिंग के कोआर्डीनेटर सय्यद ग़ौसुद्दीन साबिक़ मुशीर यूनानी हुकूमत आंध्र प्रदेश और सियासत हेल्प् डेस्क के निगरान ने बताया कि सियासत की बमसेट कोचिंग में 200 तलबा-ए-ओ- तालिबात ने शिरकत की जिनमें से 85% को कामयाबी हासिल हुई।

हर साल सियासत की तरफ से दी जा रही बमसेट कोचिंग के ग़ैरमामूली नताइज बरामद हो रहे हैं। यहां इस बात का तज़किरा ज़रूरी होगा कि अनक़रीब कौंसलिंग का आलामीया जारी होगा। तलबा-ए-ओ- तालिबात तमाम ज़रूरी अस्ना दात तैयार रखें।

Top Stories