Sunday , June 24 2018

इदारा सियासत की मिल्ली, समाजी और तिब्बी ख़िदमात दुनिया भर में मशहूर

हैदराबाद 3 मार्च (सियासत न्यूज़) जनाब ज़ाहिद अली ख़ांन एडीटर रोज़नामा सियासत ने कहा कि इदारा सियासत मिल्ली, समाजी और तिब्बी ख़िदमात के लिए दुनिया भर में मशहूर है और दुनिया के मुख़्तलिफ़ ममालिक के लोग हिंदुस्तान खास तौर पर हैदराबा

हैदराबाद 3 मार्च (सियासत न्यूज़) जनाब ज़ाहिद अली ख़ांन एडीटर रोज़नामा सियासत ने कहा कि इदारा सियासत मिल्ली, समाजी और तिब्बी ख़िदमात के लिए दुनिया भर में मशहूर है और दुनिया के मुख़्तलिफ़ ममालिक के लोग हिंदुस्तान खास तौर पर हैदराबाद में अपनी ख़िदमात अंजाम देने का पेशकश करते हैं।

उस की एक मिसाल पालमर यूनीवर्सिटी डेविन रिपोर्ट अमरीका के केयरो प्रेक्टिक मेडिकल कैंप है। उन्हों ने इस मौक़ा पर डाक्टर मुईन अंसारी और मुहतरमा शाहिदा अंसारी की मिल्ली और तिब्बी ख़िदमात पर ज़बरदस्त ख़िराजे तहसीन अदा किया।

एडीटर सियासत ने आबिद अली ख़ांन आई हॉस्पिटल दारुसशिफ़ा में पालमर यूनीवर्सिटी अमरीका और इदारा सियासत और मेडविन इंस्टीटियूट आफ़ मेडिकल साईंस की जानिब से 5 रोज़ा मुफ़्त केयरो प्रेक्टिक मेडिकल कैंप के इख़तेतामी जलसा में मेहमान ख़ुसूसी की हैसियत से मुख़ातब थे।

उन्हों ने इस मौक़ा पर अशर्फ़ुल मदारिस हाई स्कूल इदारा सियासत की जानिब से होनहार 50 तलबा और तालिबात के तालीमी अख़राजात बर्दाश्त करने का स्कूल इंतिज़ामीया के ज़िम्मेदारों को पेशकश किया।

जनाब ज़ाहिद अली ख़ांन ने कहा कि इन का इदारा कई फ़लाही ख़िदमात अंजाम दे रहा है और अवामुन्नास की ख़िदमात करने के लिए इदारा वक़्फ़ हो गया है। मुहतरमा मुनव्वर ख़ातून डायरेक्टर अशर्फ़ुल मदारिस हाई स्कूल याक़ूत पूरा ने अपने स्कूल की कारकर्दगी और तलबा और तालिबात की माली दुशवारीयों का ज़िक्र किया, जिस पर जनाब ज़ाहिद अली ख़ान ने अपनी तरफ़ से और इदारा की तरफ़ से पूरी मदद करने का स्कूल इंतिज़ामीया को त्यक्कुन दिया।

इस मौक़ा पर डाक्टर डैनी लेप्स , डाक्टर शहली प्रसाद फैकल्टी मैंबर्ज़ ने भी मुख़ातब किया। पैरा मेडिकल तलबा और तालिबात को सर्टिफिकेट्स पेश किए गए और केयरो प्रेक्टिक डॉक्टर्स को अख़बारों की कटिंग के इलावा एक सी डी जनाब इसमाईल सैफ उद्दीन (जद्दा), जनाब वहीद आज़मी इंजिनियर ,

जनाब मुहम्मद नईम, जनाब शाहिद हुसैन के इलावा कैंप के ज़िम्मादारान जनाब एम एन बेग, जनाब मुहम्मद बरकत अली, जनाब अज़हर समीअ उद्दीन, जनाब अहमद सिद्दीक़ी, जनाब मुहम्मद सिराज उद्दीन, जनाब मुहम्मद ऐयाज़ और दूसरे मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT