Thursday , July 19 2018

इदारा सियासत की रहनुमाई से तलबा का रोशन मुस्तक़बिल मरबूत

भैंसा 16 नवंबर: इदारा रोज़नामा सियासत की तालीमी और फ़लाही ख़िदमात मुल्क भर में काबिल-ए-सिताइश है। इदारा सियासत तलबा-ए-ओ- तालिबात के लिए इस मसाबिकती दौर में तरक़्क़ियों के लिए एक अहम असासा है। क्युंकि इदारा सियासत की तरफ से शाय करदा दसवीं जमात केकोइस्चन बैंक और किसी भी शोबे के मसाबिकती इमतेहानात के लिए तर्बीयती क्लासेस उस की दरख़शां मिसालें हैं।

जिससे तलबा-ए-ओ- तालिबात इस्तेफ़ादा करते हुए मुल्क में मुख़्तलिफ़ शोबों में ख़िदमात अंजाम दे रहे हैं। इन ख़्यालात का इज़हार भैंसा गर्वनमेंट गर्लज़ हाई स्कूल सदर मदर्रिस शहनाज़ लतीफ़ और गर्वनमेंट ब्वॉयज़ हाई स्कूल इंचार्ज सदर मदर्रिस एन पद्माकर ने दसवीं जमात के तलबा-ए-ओ- तालिबात में इदारा सियासत की तरफ से शाय करदा दूसरी ज़बान ( तेलुगू) के कोइस्चन बैंक की तक़सीम के मौके पर किया ।

उन्होंने कहा कि मुदीर आला सियासत ज़ाहिद अली ख़ान की दूरबीन निगाहों ने नौख़ेज़ नसल के नौनिहालों के दरख़शां मुस्तक़बिल के लिए आबिद अली ख़ान एजूकेशनल ट्रस्ट के तहत इस कोइस्चन बैंक को शाय करवाते हुए रियासत के तमाम शहरों और गांव में तक़सीम करवा रहे हैं। जो नाक़ाबिल फ़रामोश कारनामा है।

उन्होंने कहा कि इदारा सियासत की तरफ से शाय करदा कोइस्चन बैंक तलबा-ए-ओ- तालिबात को इमतेहानात में तैयारी के लिए काफ़ी कारा॓मद और मददगार साबित हो रही है। जिससे तलबा-ए-ओ- तालिबात इस्तेफ़ादा करते हुए आला नंबरात से कामयाबी हासिल कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT