इदारा सियासत के ज़ेरे एहतेमाम उर्दू दानी-ओ-ज़बान दानी के इमतेहानात

इदारा सियासत के ज़ेरे  एहतेमाम उर्दू दानी-ओ-ज़बान दानी के इमतेहानात
Click for full image

हैदराबाद 06 जून: आबिद अली ख़ान एजूकेशनल ट्रस्ट (इदारा सियासत) के ज़ेरे एहतेमाम इदारा अदबीयात उर्दू पंजागुट्टा हैदराबाद के इश्तिराक से तीन दर्जात के इबतेदाई इमतेहानात उर्दू दानी ज़बान दानी इंशा का इनइक़ाद अमल में आया।

शहरे हैदराबाद-ओ-सिकंदराबाद में 98 मराकिज़ का क़ियाम अमल में आया। अज़ला तेलंगाना-ओ-आंध्र प्रदेश में मराकिज़ (24) क़ायम किए गए। दुसरे पड़ोसी रियास्तों में (3) मराकिज़ पर तक़रीबन शरीक इमतेहान 997 रहे। गरमाई तातीलात से इस्तेफ़ादा करते हुए उर्दू की तरक़्क़ी-ओ-तरवीज और इस की बका के लिए आबिद अली ख़ान एजूकेशनल ट्रस्ट जून 1994 से काम कर रहा है। महबोबीह इस्लामी स्कूल दबीरपरा हैदराबाद पर भी मुसलसिल जून 1994 से स्टूडेंट्स और घरेलू ख़वातीन को उर्दू सिखाने का सिलसिला जा री है।

महबूब हुसैन जिगर हाल में कसीर तादाद शरीक थी इमतेहान की मुहतरमा राबिया फ़ातिमा और मुहम्मद अहमद ने निगरानी की। इन इमतेहानात में शादीशुदा ख़वातीन और ग़ैर उरदोदां ज़ईफ़ हज़रात ने उर्दू सीख कर शरीक इमतेहान हुए।कम-सिन लड़के-ओ-लड़कीयां ख़ुशी ख़ुशी सेंटर की तरफ़ इमतेहान देने के लिए आ रहे थे। आबिद अली ख़ान एजूकेशनल ट्रस्ट इदारा अदबीयात उर्दू पंजागुट्टा के तआवुन से सेंटरज़ पर मुआइना के लिए वफ़द को रवाना किया गया।

Top Stories