Thursday , January 18 2018

इदारा सियासत के ज़ेरे एहतेमाम बमसेट कोचिंग के शानदार नताइज

यूनानी कोर्स बी यू एम एस में दाख़िले के लिए डाक्टर एन टी आर यूनीवर्सिटी आफ़ हेलथ् साईंस विजयवाड़ा की तरफ से बमसेट के नताइज का एलान कर दिया गया।

यूनानी कोर्स बी यू एम एस में दाख़िले के लिए डाक्टर एन टी आर यूनीवर्सिटी आफ़ हेलथ् साईंस विजयवाड़ा की तरफ से बमसेट के नताइज का एलान कर दिया गया।

यूनानी कोर्स बी यू एम एस में दाख़िले के लिए जुमला 700 तलबा-ओ-तालिबात ने बमसेट इमतेहान में शिरकत की जिस में 482 तलबा-ओ-तालिबात ने रैंक हासिल किया।

जिन में लड़कीयों की तादाद 417 और लड़कों की तादाद 67 है। गर्वनमेंट निज़ामीया तिब्बी कॉलेज हैदराबाद में जुमला 75 नशिस्तें और डाक्टर अबदुलहक़ यूनानी मेडिकल कॉलेज करनूल में 50 नशिस्तें हैं यहां ये कहना बेमहल ना होगा कि 1996 में यूनानी कोर्स में निज़ामीया तिब्बी कॉलेज हैदराबाद में कई नशिस्तें और डाक्टर अबदुलहक़ यूनानी मेडिकल कॉलेज करनूल में कई नशिस्तें ख़ाली रह जाती थीं।

इन तमाम बातों को पेशे नज़र रखते हुए इदारा सियासत के ज़िम्मे दारान ज़ाहिद अली ख़ान एडीटर रोज़नामा सियासत ज़हीरुद्दीन अली ख़ान मैनेजिंग एडीटर रोज़नामा सियासत और आमिर अली ख़ान न्यूज़ एडीटर सियासत ने इदारा सियासत की तरफ़ से बमसेट की कोचिंग का आग़ाज़ किया और हैदराबाद के माहिर असातिज़ा की ख़िदमात हासिल किए।

बमसेट की कोचिंग की वजह से निज़ामीया कॉलेज हैदराबाद और डाक्टर अबदुलहक़ यूनानी मेडिकल कॉलेज करनूल में पूरे के पूरे नशिस्तें पर होने लगी और ग़रीब तलबा-ओ-तालिबात को इदारा सियासत की तरफ से दाख़िला फ़ीस भी कई बरसों तक दी गई। बमसेट 2014-15 के नताइज में इदारा सियासत की तरफ से चलाए जाने वाले कोचिंग क्लास में 250 तलबा-ओ-तालिबात ने तीन माह कोचिंग हासिल की जिन में हैदराबाद के माहिर असातिज़ा मुहम्मद अकबरुद्दीन सिद्दीक़ी डॉ मीर अकबर अली डॉ कलीम जलीली ने कोचिंग दी और 80 फ़ीसद से ज़ाइद तलबा-ओ-तालिबात ने दाख़िला के लिए अहल क़रार दिएगे।

जिन में महवश राना बिंत मीर मुहम्मद अली साजिद ने 5 वां रैंक हासिल किया। मेराज ख़ातून ने 15 वां रैंक साम्य अलनिसा-ए-बिंत मुहम्मद शरफुद्दीन ने 19 वां रैंक शहनशाह सुबह बेगम बिंत अली यार ख़ान ने 20 वां रैंक हिदी फ़ातिमा बिंत मुहम्मद अबदुलअज़ीज़ ने 25 वां रैंक अमৃ अलारफ़ बिंत मीर अनवर अली ने 27 वां रैंक महवीन फ़ातिमा अफ़शाँ बिंत क़ादिर अली ख़ान ने 30 वां रैंक भानोत विद्या भारती दुख़तर भानोत मंगी लाल ने 31 वां रैंक कहकशां मक़सूद बिंत मक़सूद अस्सलाम ने 32 वां रैंक आफ़रीन बेगम बिंत मुहम्मद मीर उसमान ने 45 वां रैंक और अमीना बेगम बिंत मुहम्मद अबदुल्लाह ने 47 वां रैंक हासिल क्या।

इस के अलावा कई तलबा-ओ-तलबात ने मुख़्तलिफ़ रैंक हासिल क्या। तीन माह की कोचिंग में हकीम सय्यद ग़ौसुद्दीन कोआर्डीनेटर कोचिंग के अलावा सय्यद ख़ालिद मुहुद्दीन असद कन्वीनर कोचिंग ने तमाम कोचिंग की निगरानी की। और तलबा-ओ-तालिबात को ज़्यादा से ज़्यादा रैंक दिलवाने में बेहतर रहनुमाई की।

TOPPOPULARRECENT