Monday , December 11 2017

इनसाईट इंटरनैशनल स्कूल शेख़ पेट, असरी-ओ-इस्लामी उलूम का मर्कज़

हैदराबाद । १७ जुलाई : अनसाईट इंटरनैशनल स्कूल शेख़ पेट जहां मयारी असरी तालीम के साथ टैक्नालोजी और इस्लामी उलूम का इमतिज़ाज पाया जाता है । स्कूल में निहायत ही मयारी टैक्नालोजी का इस्तिमाल किया जा रहा है । हर क्लास में स्मार्ट बोर्ड

हैदराबाद । १७ जुलाई : अनसाईट इंटरनैशनल स्कूल शेख़ पेट जहां मयारी असरी तालीम के साथ टैक्नालोजी और इस्लामी उलूम का इमतिज़ाज पाया जाता है । स्कूल में निहायत ही मयारी टैक्नालोजी का इस्तिमाल किया जा रहा है । हर क्लास में स्मार्ट बोर्ड ( परोजकटर से लैस ) मौजूद है ।

स्कूल में काफ़ी ग़ौर-ओ-ख़ौस और मुकम्मल सर्वे के बाद JGCSE निसाब के नफ़ाज़ का फ़ैसला किया गया है जो कि कैंब्रिज यूनीवर्सिटी का मनज़ोरा है । दूसरे ये कि इस्लामिक एसटीडीज़ एक बाक़ायदा मज़मून की हैसियत से इस में शामिल है जिस का Board Exam हुआ करता है ।

इस्लामिक एसटीडीज़ के लिए इक़रा फाउंडेशन के निसाब को नाफ़िज़ करने का मंसूबा बनाया गया है जिस में बुनियादी अक़ाइद , सीरत उन्नबी(सल.) , सीरत सहाबहओ , इबादात और सही तसव्वुरात देन शामिल हैं । स्कूल ने शहर के मुख़्तलिफ़ हिस्सों से ट्रांसपोर्ट की सहूलत फ़राहम की है । मयारी बसें इंतिज़ामीया फ़राहम कर रहा है । निहायत मयारी तामीर , शानदार हर क्लास में अर कंडीशन , साईंस लैब , कम्पयूटर लैब , वग़ैरा की सहूलतों से स्कूल को आरास्ता किया गया है ।

अपने मुतय्यना मक़ासिद के हुसूल के लिए स्कूल ने असातिज़ा के लिए Orientation प्रोग्राम रखना तए किया है इस प्रोग्राम में जहां एक तरफ़ XSEED से तए पाए मुआहिदा के तहत असातिज़ा की ट्रेनिंग हो रही है वहीं Islamic Orientation के लिए भी क्लासेस होरही हैं ता कि इल्म के साथ मक़सद हुसूल-ए-इल्म का सही शऊर भी पैदा करने का टीचर्स काम कर सकें ।

इस के इलावा पर सुना लेटी डेवलपमेन्ट प्रॊग्राम‌ कौंसलिंग , डिसिप्लिन पर ख़ुसूसी तवज्जा दी जाती है । तफ़सीलात के लिए फ़ोन नंबर 040-65551905 या insightinternationalschool.com पर राब्ता क़ायम करें ।।

TOPPOPULARRECENT