Monday , December 18 2017

इनाम के ऐलान का मक़सद हाफ़िज़ सईद पर मुक़द्दमा : अमरीका

हाफ़िज़ मुहम्मद सईद के सर पर अमरीका की जानिब से एक करोड़ डॉलर्स के इनाम के ऐलान के अंदरून छः घंटे एक सीनीयर अमरीकी ओहदेदार ने कहा कि इनाम का मक़सद उन का पता मालूम करने का नहीं बल्कि ऐसी मालूमात हासिल करना है, जिस के नतीजा में उन की ग

हाफ़िज़ मुहम्मद सईद के सर पर अमरीका की जानिब से एक करोड़ डॉलर्स के इनाम के ऐलान के अंदरून छः घंटे एक सीनीयर अमरीकी ओहदेदार ने कहा कि इनाम का मक़सद उन का पता मालूम करने का नहीं बल्कि ऐसी मालूमात हासिल करना है, जिस के नतीजा में उन की गिरफ़्तारी अमल में आसके और उन्हें अमरीकी या किसी ग़ैर मुल्की अदालत में मुजरिम क़रार दे कर सज़ा सुनाई जा सके।

अमरीकी महिकमा-ए-ख़ारजा के तर्जुमान मार्क टोनर ने कल कहा कि हम सब जानते हैं कि वो किस मुलक के मुतवत्तिन हैं। पाकिस्तान का हर सहाफ़ी उन के बारे में इबतदा-ए-से अब तक मुकम्मल तौर पर वाक़िफ़ है, लेकिन हमें मालूमात की तलाश है ताकि हम उन के ख़िलाफ़ अदालत में कार्रवाई कर सकें, उन्हें मुजरिम क़रार दे कर सज़ा दे सकें। यही ऐलान का मक़सद है। वो अपनी रोज़ाना कान्फ़्रैंस से ख़िताब कर रहे थे।

उन्हों ने कहा कि ऐसी मालूमात जिन्हें हाफ़िज़ सईद के ख़िलाफ़ इस्तिमाल की जा सकें, अगर कोई फ़राहम करता है तो वो इनाम का मुस्तहिक़ क़रार दिया जाएगा। उन्हों ने कहा कि वो अमरीकी ओहदेदारों को उन का पता दे सकते हैं, लेकिन इस से कोई फ़र्क़ पैदा नहीं होगा। हाफ़िज़ सईद अपनी प्रैस कान्फ़्रैंस में चैलेंज कर रहे हैं, इन का कहना है कि वो अपने पता बतादेंगे जिस से हम पहले ही से वाक़िफ़ हैं।

उन्हों ने उमीद ज़ाहिर की कि एक करोड़ डॉलर्स के इनाम से पाकिस्तान को हाफ़िज़ सईद पर दबाउ डालने में मदद मिलेगी।अमरीका ने वाज़ेह कर दिया है कि ये इनाम 2008-के मुंबई हमले में हाफ़िज़ सईद के कलीदी किरदार की वजह से मुक़र्रर किया गया है।

TOPPOPULARRECENT