Monday , December 18 2017

इबोला वाइरस को सफ़री पाबंदीयों से रोका नहीं जा सकता : ओबामा

अमरीकी सदर बारक ओबामा ने कहा है कि इबोला वाइरस के शिकार मुल्कों और अमरीका के दरमियान सफ़री पाबंदी लगाने से इस मर्ज़ के फैलाऒअ को रोका नहीं जा सकता। ओवल ऑफ़िस में एक आला सतह के इजलास की सदारत करते हुए उन्होंने कहा कि अमरीकीयों को इस ब

अमरीकी सदर बारक ओबामा ने कहा है कि इबोला वाइरस के शिकार मुल्कों और अमरीका के दरमियान सफ़री पाबंदी लगाने से इस मर्ज़ के फैलाऒअ को रोका नहीं जा सकता। ओवल ऑफ़िस में एक आला सतह के इजलास की सदारत करते हुए उन्होंने कहा कि अमरीकीयों को इस बीमारी से ज़्यादा ख़तरात लाहक़ नहीं हैं इस लिए सफ़री पाबंदीयां लगाने के हक़ में नहीं हूँ ताहम अमरीकी क़ाइदीन ने वाज़िह किया है कि इस किस्म के किसी इक़दाम से लाइबेरिया सर इलैवन और ग़नी के लोग अमरीका में दाख़िल होने के गै़रक़ानूनी तरीक़े तलाश करेंगे अभी तो हमें मालूम नहीं है कि कौन लोग इस मर्ज़ का शिकार हैं।

क़ब्लअज़ीं सदर ओबामा ने मग़रिबी अफ़्रीक़ा के अबोला मर्ज़ के शिकार मुल्कों में अमरीकी तिब्बी इमदादी मिशन भेजने का इख़तियार पनटगान को दे दिया है। वाशिंगटन से जारी की गई एक वीडीयो में दिखाया गया है कि अमरीकी महिकमा-ए-सेहत की हैल्त वर्कर जो इबोला मर्ज़ का शिकार होगई थीं उनकी हालिब अब बेहतर है जबकि न्यूयार्क में 8सरकारी हस्पतालों को अबोला वाइरस मर्ज़ के मरीज़ों की देख भाल केलिए मुख़तस कर दिया गया है।

उधर आलमी इदारा-ए-सेहत ने इबोला मर्ज़ की रोक थाम केलिए अमरीकी मुल्कों में सरगर्मीयां तेज़ करदी हैं। आलमी इदारा-ए-सेहत के मुताबिक़ इबोला मर्ज़ से हलाकतों की तादाद बढ़ कर 4500 से ज़ाइद होगई है और 9हज़ार से ज़ाइद लोग इस से मुतास्सिर हुए हैं। अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के साबिक़ सैक्रेटरी जनरल कोफ़ी अन्नान ने अमीर मुल्कों को शदीद तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा है कि उन्होंने इबोला मर्ज़ पर क़ाबू पाने केलिए कोई ज़्यादा दिलचस्पी नहीं दिखाई क्योंकि ये मर्ज़ ग़रीब अफ़्रीक़ी मुल्कों में फैला है उधर स्पेन में 6से ज़ाइद मरीज़ों में इबोला की तशख़ीस हुई है।

TOPPOPULARRECENT