Wednesday , December 13 2017

इबोला से हलाक होने वालों की तादाद 6,928 हो गई

आलमी इदारा सेहत डब्लयू एच ओ का कहना है कि मग़रिबी अफ़्रीक़ा में इबोला की वबा से हलाक होने वाले अफ़राद की तादाद 6928 तक पहुंच गई है। डब्लयू एच ओ की जानिब से जारी कर्दा इबोला से होने वाली हलाकतों की तादाद के बाद से इस में 1000 से ज़ाइद हलाकतों का

आलमी इदारा सेहत डब्लयू एच ओ का कहना है कि मग़रिबी अफ़्रीक़ा में इबोला की वबा से हलाक होने वाले अफ़राद की तादाद 6928 तक पहुंच गई है। डब्लयू एच ओ की जानिब से जारी कर्दा इबोला से होने वाली हलाकतों की तादाद के बाद से इस में 1000 से ज़ाइद हलाकतों का इज़ाफ़ा देखा गया है, लेकिन इस में गुज़िश्ता हफ़्ते होने वाली वो हलाकतें भी शामिल हैं जिन की पहले इत्तिला नहीं दी गई थी।

माहिरीन का कहना है कि इबोला से हलाक होने वालों की तादाद से ज़्यादा अहम इबोला के इन्फ़ेक्शन से मुतास्सिर होने वाले अफ़राद की तादाद है, क्योंकि इस से अंदाज़ा होता है कि वाइरस किस तरह फैल रहा है।

लाइबेरिया में इबोला के वाक़ियात में कमी हो रही है जबकि सराईलोन में इस में इज़ाफ़ा हो रहा है। ग़नी सराईलोन और लाइबेरिया में इबोला के 16000 से ज़ाइद वाक़ियात की इत्तिला मिली है।

माली ने इबोला से सात अफ़राद के हलाक होने और इबोला के तसदीक़ शूदा दस मरीज़ों की इत्तिला दी है। लाइबेरिया में इबोला से 4181 अफ़राद हलाक हुए हैं। इबोला से सब से ज़्यादा हलाकतें लाइबेरिया में हुईं लेकिन वहां इबोला के वाक़ियात में कमी वाक़े हो रही है। ताहाल इबोला एक लाइलाज मर्ज़ है जिस का कोई ईलाज अब तक दरयाफ़्त नहीं हो सका।

TOPPOPULARRECENT