Friday , December 15 2017

इमतेहानी क़वाइद की ख़िलाफ़ वरज़ी पर कार्रवाई निज़ामाबाद में ख़ानगी असातिज़ा(नजी शीख्शकों) से मुम्तहिन(परीखशक) की डयूटी ………….

(सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़ )ज़िला में जारी दसवीं जमात के क़वाइद को नजरअंदाज़ करते हुए स्कूल इंतिज़ामीया सरकारी असातिज़ा के बजाये ख़ानगी असातिज़ा को मुम्तहिन की डयूटीयाँ फ़राहम कर रही हैं और ये असातिज़ा इमतेहानी मराकीज़(केन्द्रो) में सेल फ़ोन का इस्तिमाल करते हुए स्क्वाड के हाथों पकड़े गए, इस वाक़िया के ख़िलाफ़ ज़िला कलेक्टर मिस्टर डी विरह प्रसाद ने शदीद नाराज़गी ज़ाहिर करते हुए क्रीमिनल केस दर्ज करने की हिदायत दी।

तफ़सीलात के बमूजब (अनूसार) ऐस एस सी बोर्ड के अहकामात के मुताबिक़ दसवीं जमात के इमतिहान की मुम्तहिन की डयूटी सिर्फ और सिर्फ सरकारी असातिज़ा को ही दिया जाना चाहीए लेकिन ख़ानगी असातिज़ा के ज़रीया मुम्तहिन की डयूटी कराने का वाक़िया शहर निज़ामाबाद के वीनाइक नगर के विश्वा भारती स्कूल में पेश आया।सदर मुदर्रिस और इसी मद्रेसा में ख़िदमत अंजाम देने वाले दो असातिज़ा की जानिब से 26 मार्च तक मुम्तहिन की डयूटी करते हुए नक़ल नवेसी कराने की शिकायत भी मोसूल हुई है । फ्लाइंग स्क्वाड टीम के लीडर मुस्तफ़ा, रीवैन्यू ओहदेदार , पुलिस ने कल विश्वा भारती स्कूल का मुआइना करने की ग़रज़ से यहां पहुंचे तो ख़ानगी मद्रेसा के सदर मुदर्रिस वाई गंगा रेड्डी सेल फ़ोन इस्तिमाल करते हुए स्क्वोड के रंगे हाथ पकड़े जाने पर स्क्वोड ने सेल फ़ोन को सीज़ करते हुए डी ई ओ मिस्टर राम कृष्णा राउ को इत्तेला देते हुए उसे डयूटी से बरतरफ़ किया गया और स्क्वाड को इसी मद्रेसा में दीगर दो ख़ानगी असातिज़ा अशोक और शंकर की जानिब से डयूटी अंजाम देने की शिकायत भी मोसूल हुई है।

इस बात की इत्तेला ज़िला कलेक्टर मिस्टर डी विरह प्रसाद को देने पर ज़िला कलेक्टर ने ऐडीशनल जे सी श्री राम रेड्डी को तहक़ीक़ात करते हुए रिपोर्ट पेश करने और इस मद्रेसा के ख़ानगी स्कूल पर केस दर्ज करने के अहकामात जारी किए । इस बारे में डी ई ओ मिस्टर राम कृष्णा राउ से दरयाफ़त करने पर बताया कि या दिया नामी मुम्तहिन की जगह पर ख़ानगी मद्रेसा के एक मुलाज़िम ने थोड़ी देर मुम्तहिन की ड्यूटी अंजाम देते हुए कोई भी इतमीनान बख़श जवाब नहीं दिया।

इस वाक़िया के बाद तलबा तंज़ीमों ने शदीद नाराज़गी ज़ाहिर करते हुए ज़िला में जारी दसवीं जमात के इमतिहानात पर शक-ओ-शुबहात का इज़हार किया।

TOPPOPULARRECENT