Monday , December 18 2017

इमरान ख़ान शदीद ज़ख़मी, सिर पर 6 इंच का ज़ख़्म है और 11 टाँके

लाहौर, 8 मई: (पी टी आई) क्रिकेटर से सियासतदां बनने वाले इमरान ख़ान आज जलसा-ए-आम से ख़िताब के लिए स्टेज पर चढ़ने के दौरान लिफ्टर से गिरकर शदीद ज़ख़मी हो गए। उन के सिर पर गहरे ज़ख़्म आए हैं। पाकिस्तान में इंतेख़ाबी मुहिम के हिस्से के तौर पर जलस

लाहौर, 8 मई: (पी टी आई) क्रिकेटर से सियासतदां बनने वाले इमरान ख़ान आज जलसा-ए-आम से ख़िताब के लिए स्टेज पर चढ़ने के दौरान लिफ्टर से गिरकर शदीद ज़ख़मी हो गए। उन के सिर पर गहरे ज़ख़्म आए हैं। पाकिस्तान में इंतेख़ाबी मुहिम के हिस्से के तौर पर जलसा-ए-आम के लिए एक स्टेज तैयार किया गया था ।

60 साल के इमरान ख़ान और उन के कई बॉडी गार्ड्स स्टेज पर चढ़ने के लिए बनाए एक लिफ़्ट से ऊपर की जानिब पहुंच ही गए थे कि लिफ़्ट का तख़्ता उलट गया और ये तमाम तवाज़ुन ( balance) खो बैठे इसके बाद 15 फ़ुट बुलंदी से नीचे गिर पड़े। टेलीवीज़न तसावीर में बताया गया है कि गिरने के बाद इमरान ख़ान के सिर से शदीद ख़ून बह रहा था ।

उन के हामियों ने उन्हें एक गाड़ी में बैठाकर दवाख़ाना मुंतक़िल किया। शौकत ख़ानम दवाख़ाना में इनका ईलाज किया जा रहा है। उन के ज़ख़्म की गहराई का फ़ौरी तौर पर इल्म नहीं हुआ है ताहम तहरीक इंसाफ़ पार्टी के तर्जुमान ने कहा है कि इमरान ख़ान को बेहतर ईलाज के लिए शौकत ख़ानम हॉस्पिटल में शरीक किया गया है ।

दवाख़ाना के ज़राए ने कहा कि उन के सिर में शदीद चोटें आई हैं। मशहूर गुलूकार (Singer) और पाकिस्तान तहरीक इंसाफ़ के लीडर ने कहा कि पार्टी सरबराह ख़तरे से बाहर हैं और दवाख़ाना में उनकी सेहत मुस्तहकम है। पार्टी के एक और लीडर असद उमर ने भी तौसीक़ की कि इमरान ख़ान अब होश में हैं और उनकी सेहत बेहतर है ।

साबिक़ क्रिकेटर अबदुल क़दीर जो इंतेख़ाबी मुहिम के लिए बनाए गए स्टेज पर मौजूद थे, कहा कि उन्हें बताया गया है कि इमरान ख़ान के सिर में सामने और पीछे ज़ख़्म आए हैं। लिफ्टर पर सवार अफ़राद का तवाज़ुन (Balance) उस वक़्त बिगड़ गया जब नीचे से किसी ने लिफ़्ट को खींचने की कोशिश की। इमरान ख़ान की पार्टी के क़ायदीन ने स्टेज से ऐलान किया कि वो अपने ज़ख़्मों का ईलाज कराने के बाद इस जलसा से ख़िताब करेंगे ।

चंद रोज़ क़ब्ल भी पंजाब में एक रैली के दौरान ख़िताब करते हुए वो गिर पड़े थे, डाक्टरों ने उन्हें आराम करने का मश्वरा दिया था क्योंकि उन पर आसाबी तनाव था।

इमरान ख़ान की असल सयासी हरीफ़ नवाज़ शरीफ़ की पार्टी है जो पाकिस्तान मुस्लिम लीग (नून) की क़ियादत करते हैं। इस वाक़िया के फ़ौरी बाद एक बयान जारी करते हुए इज़हार-ए-अफ़सोस किया और इमरान ख़ान की जल्द सेहत याबी की दुआ की। लाहौर के इलाक़ा ग़ालिब मार्केट में मुक़र्ररा जलसा-ए-आम के मुक़ाम पर अवाम की कसीर तादाद मौजूद थी।

शौकत ख़ानम हॉस्पिटल में इमरान ख़ान के मुआलिज ( इलाज़ करने वाले) डाक्टर शफीक ने बताया कि इमरान ख़ान का एम आर आई किया जाएगा। सिर पर 6 इंच का ज़ख़्म है और उन्हें 11 टाँके लगे हैं।

ये हादिसा उन के गार्ड्स की वजह से पेश आया है। हादिसा के फ़ौरी बाद तीनों गार्ड्स रियाज़ , शफीक और अयूब ग़ायब हो गए।

TOPPOPULARRECENT