Friday , November 24 2017
Home / AP/Telangana / इमामे हरम की कल हैदराबाद आमद

इमामे हरम की कल हैदराबाद आमद

हैदराबाद 05 अप्रैल: इमाम-ओ-ख़तीब मस्जिद हर्म फ़ज़ीलत उल-शेख़ शेख़ सलाह बिन मुहम्मद बिन इबराहीम ऑल तालिब 6 अप्रैल की सुबह नई दिल्ली से हैदराबाद तशरीफ़ ला रहे हैं।

सुबह 9 बजे शम्सआबाद एयरपोर्ट पर इमाम हर्म का इस्तेक़बाल किया जाएगा। तेलंगाना हुकूमत ने उन्हें सरकारी मेहमान का दर्जा दिया है और दौरे के मौके पर तमाम इंतेज़ामात हुकूमत की तरफ से किए जाऐंगे। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली , मुहतमिम दारुल-उलूम हैदराबाद मौलाना रहीमुद्दीन अंसारी और दुसरे तन्ज़ीमों के क़ाइदीन इस्तिक़बाल करेंगे। दौरे के इंतेज़ामात के सिलसिले में डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने दारुल-उलूम हैदराबाद श्योरामपल्ली का दौरा किया और नोतामीर शूदा मस्जिद का मुआइना किया।

इमाम हर्म नमाज़ मग़रिब की इमामत के ज़रीये इस मस्जिद का इफ़्तेताह अंजाम देंगे। मौलाना हमीदुद्दीन आक़िल हुसामी बानी दारुल-उलूम हैदराबाद के नाम से मस्जिद को मौसूम किया गया है। 2000 मुरब्बा गज़ पर मुहीत इस मस्जिद में दो फ़्लोर हैं। और असरी सहूलतों के साथ उस की तज़ईन की गईं।

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर मुहम्मद महमूद अली ने मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात के ओहदेदारों के साथ मस्जिद का मुआइना किया और इंतेज़ामात का जायज़ा लिया। उन्होंने बताया कि वाटर वर्क़्स और बर्क़ी ओहदेदारों को ख़ुसूसी हिदायात दी गई हैं।

इफ़्तेताही तक़रीब और जल्सा-ए-आम के मौके पर बर्क़ी की बेहतर सरबराही को यक़ीनी बनाया जाएगा। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने बताया कि इमाम हर्म के दौरे के तमाम इंतेज़ामात तेलंगाना हुकूमत की तरफ से किए जा रहे हैं।

6 अप्रैल की सुबह हैदराबाद आमद के बाद इमाम हर्म बाज़ दीनी इदारों का दौरा करेंगे। बाद अस्र वो दारुल-उलूम हैदराबाद तशरीफ़ लाएँगे और मग़रिब की इमामत करेंगे। बाद में इस्लाम और अम्न-आलम के उनवान से जलसा मुनाक़िद होगा, जिससे इमाम हर्म ख़िताब करेंगे। वो नो तामीर शूदा मस्जिद में नमाज़ इशा की इमामत फ़रमाएँगे और बाद नमाज़ अम्न-आलम के लिए ख़ुसूसी दुआ करेंगे। तेलंगाना में बारिश के लिए ख़ुसूसी दुआ की अपील की गई है। इमाम हर्म शेख़ सलह 7 अप्रैल को बैंगलौर रवाना होंगे

TOPPOPULARRECENT